Komentari (38)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Samo razvijajte zeljeznice, bez zeljeznica nema drzave!
Ako ce ici 30km/h ne morate se muciti... bolje pjeske....
Veoma interesantna dionica obnove pruge, sve na liniji planiranoh rudnika litiuma, Ozren, Majevica Loznica. Čudi me što su stranci dali pare za prugu, a Forto nema pojma gdje će biti rudnici.
Veoma interesantna dionica obnove pruge, sve na liniji planiranoh rudnika litiuma, Ozren, Majevica Loznica. Čudi me što su stranci dali pare za prugu, a Forto nema pojma gdje će biti rudnici.
sto manje Kontakta sa Agresorima !
Hocel obnoviti i stanicu u Strpcima?Tamo su hrabre srpske snage,porazile konduktera i 17 putnika.
TUZLA NEMA ELEKTRICNI PRIJLJUCAK, NEMA SE PRUGA STA OBNAVLJATI, TREBA SE PRAVITI DUPLA ELEKTRIFICIRANA!
Ko god se vozio sa zeljeznicama RS-a zna kakav je to horor.
Tuzla- Doboj -Zagreb -Hamburg -Stockholm
Konacno..
Zašto su nam željeznice podijeljene na ZFBIH i ZRS, iz Sarajeva za Banja Luku i Doboj ne postoji linija!
cijela drzava i sve u njoj ti je podijeljeno na fbih i rs. u okviru te fbih postoji samo linija sa-capljina.
Trebamo se uvezat sa sibirom i sjevernom Korejom
Putovanje vozom, najbolje putovanje ❤️
Zašto pravite ovu prugu i šta se sa Srbijom ima povezivati toliko? Da nećete ugalj izvoziti? Ne piše se da je Elektroprivreda BiH u gubitku od 140 miliona KM, između ostalog zbog izvoza uglja u Srbiju. Drugi razlog ove pruge bi mogli biti rudnici litijuma koji se planiraju u blizini Loznice i u blizini Tuzle, odnosno u Loparama i potencijalni rudnici nikla i kobalta na Ozrenu.
Neuki...zeljeznica je najjeftiniji i najsigurniji nacin prevoza robe. Da imamo razvijene zeljeznice,ne bi nam ni putevi bili unisteni ovoliko prevozom robe kamionima i pretovarom. Drzava koja ima jake zeljeznice se smatra jakom drzavom.
Nekima su makadam i zaprezna kola dostignuce. Ostali ne glasaju za sda.
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
Svi ide prema Evropi, samo Forto u kontru hhahahaaa
BG se spaja sa Europom (brza pruga BG-Novi Sad gotova, rade dalje prema Mađarskoj). Mađari isto rade na pruzi prema Budimpešti. Pruga prema Beču postoji. Za par godina BG je spojen sa Bečom, sa 4-5 sata si u Beču (danas 14 sati). Tako da se ovim Tuzla spaja sa Europom (jeste da se obilazi možda 100km)