Komentari (93)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Livno obilaznica,nova cesta Neum Stolac,obilaznica Mostar, brza cesta za Siroki Brijeg, a Tuzli i Krajini tisuću selama i od sake do lakta.
@As, u pravu si, evo i brojki: Hercegovina (HNK+ZHK) ima 266k stanovnika, a u martu je izvezla 268,4 mil. KM vrijednu robu (per capita 1009KM) te je fiskalizirala 777 mil. KM prometa ( per capita 2.921 KM). TK ima 400k stanovnika i 231 mil. KM izvoza u martu (per capita 577 KM) i 918 mil. KM fiskalnog prometa (per capita 2.295 KM.) Hercegovina per capita više izvozi od najrazvijenijeg bosanskog kantona i više poreza per capita uplati u zajedničku blagajnu.
USK ima 190k stanovnika i martu je taj kanton izvezao 61 mil. KM vrijednu robu, per capita 321 KM. USK je u martu fiskalizirao 296 mil. KM prometa što je per capita 1.557 KM. Npr. moj Zapadnohercegovački kanton s 81k stanovnika je izvezao u martu 106 mil. KM vrijednu robu, per capita 1.308 KM i fiskalizirao je 344 mil. KM prometa što je per capita 4.246 KM. Moj ZHK izveze 4 puta više robe i uplati 3 puta više PDV-a per capita od USK.
PRIKAŽI ODGOVORE (4)
Valjda će nam djeca dočekati da se uredno od Bosanske Gradiške voze do Neuma..
Unuci...
SDA je svojom politikom zapostavila Tuzlu Krajinu i Zenicu...Ovi dijelovi Bosne zive samo na lokalnoj i Kantonalnoj vlasti...Zbog lose politike tu ne postoji Federalna i Drzavna vlast...Kaznit ce vas i oni i Sarajevo i Mostar u oktobru
A stubovi na pjeskovitom podrucju izrazitog nagiba :S ... molimo vise sile da nam ne salju kise, ne bi li "temelji" izdrzali optgerecenje bar do otvaranja
Ajte ljudi ubrzajte, Kinezi u Crnoj Gori na istom terenu izgradili 50km. Fali im još 40km do Srbije
Molimo sa Bogu da se neko klizište ne aktivira posle kiše.
Samo neka se radi,da manje odlaze mlade obitelji
Hajde nek se samo gradi.
Ovo ce HVO tenkom prvom prilikom,kao i obicno.
Radovi traju i na vijaduktu mudo marjanovo kod tunela prenj
Sarajevo - Tuzla uz samo 100 do 150 mil km mogu bit bliži 10 km, put kraći za 20 do 30 min, sigurniji uz spašenih nekoliko života godišnje. Uz postojeći promet duž čitave dionice to su desetine i stotine hiljada sati. Al koga to zanima.
Što se reklamiraju pred izbore. Čovjek bi rekao to se gradi na sve strane. Sam tekst je teško razumit. Šta košta koliko. Navode dionice od 14 km, ovaj projekat onaj. U suštini most košta 7,6 mil pez pdv.
Sarajevo - Tuzla - Brcko - Bijeljina - Tešanj To je prioritet!
Sarajevo - Zenica - Doboj - Brod - Gradiska.. a na jug Sarajevo-Mostar- Neum - Cg Kakva Tuzla, Bijeljina.. totalna ludost autoput za Tuzlu, nema nista u Tuzli.. bitan je koridor a te grane mogu i za 100 godina prema Tuzli
Ovo ce visiti bar jedno desetljece…put za nigdje…kao i Pociteljski
nismo zaostali da se divimo usporenoj izgradnji obicnog betonskog mosta, mozda da smo sjeverna koreja...davno je sve trebalobiti izgradeno sa kolikim parama se raspolagalo a samo se pokralo...ublehe
SDA je gotovo sve infrastrukturne potrebe agresora skoro relizovala ,a Tuzlu,Goražde,Bihać itd potpuno izolovala i oni nam pričaju o državi.
Ocekuje se zavrsetak gradjevinskuh radova i pustanje u promet tamo nekad u narednom vijeku. Ne mogu da ne budem sarkasticna. Prevrsili su svaku mjeru sa VC koridorom
je li ravno ovo, je li ravno?