Promo / Mladi bh. lavovi u svjetskom kreativnom ringu
Gledajući i upoznavajući kreativce koji realiziraju hrabre kampanje širom svijeta, iz Francuske su se vratili motivisani i inspirirani novim idejama i trendovima. Ono što su dobili, a nisu očekivali, je novi pogled na industriju, te iskustvo koje će moći primijeniti u svom radu.
Za takmičenje su bili veoma dobro pripremljeni jer su u sklopu prvog "Young Lions B&H" takmičenja imali identične uslove i zadatak kao u Kanu. Pobjednici lokalnog takmičenja su imali 24 sata da kreiraju kampanju za UNICEF.
"Isti zadatak imali smo i u Cannesu, gdje smo za jedan dan za britanski Crveni krst trebali osmisliti PR kampanju koja će skrenuti pažnju svijeta na trenutnu ratnu krizu oko jezera Čad u Africi. Na kraju dana, imate priliku u trajanju od 5 minuta da predstavite vašu kampanju stručnom žiriju, a onda slijedi i finalna odluka. Veoma smo ponosni na kampanju koju smo osmislili, iako nismo pobijedili dobili smo vrijednu nagradu - iskustvo koje ćemo pamtiti cijeli život", izjavili su predstavnici agencije Mania.
"Zahvaljujemo se UNICEF-u i organizatorima Brending konferencije, koji su nam pružili priliku da učestvujemo na ovom prestižnom festivalu, gdje smo svakodnevno prisustvovali prezentacijama najboljih svjetskih kampanja, prezentacijama o finansijskoj opravdanosti marketinga, o pravilnom ulaganju u marketing kao i matematici koja stoji iza poslovnih odluka. U konačnici ovo je bilo sjajno iskustvo za nas i potvrda da je naš način rada pravi način rada", dodali su predstavnici agencije Mania.
Ovi mladi bh. lavovi ponosno su predstavili našu zemlju, a znanje koje su stekli, iskoristit će za nove kampanje o kojima će se dugo pričati.