Na Jahorini će se održati prvi poslovni skup "Global Business Executive Retreat 2021"
Pokrovitelj manifestacije je Ministarstvo vanjske trgovine i ekonomskih odnosa Bosne i Hercegovine.
Imajući u vidu činjenicu da novo vrijeme zahtjeva nove pristupe poslovanju, ali također nudi i nove mogućnosti, stoga "Global Business Executive Retreat 2021" predstavlja jedinstven događaj čiji je cilj okupljanje predstavnika iz privatnog i javnog sektora i poslovnih ljudi iz regiona i svijeta, ali i promocija domaćih kompanija na drugim tržištima, te uspostavljanje novih i jačanje postojećih trgovinskih veza.
Na konferenciji će učestvovati privrednici iz zemalja Zapadne Afrike, zemalja Zaliva, Evropske unije, Turske, Kine, te zemalja regiona, koji će govoriti o povezivanju regije Zapadnog Balkana s drugim regijama u svijetu, slobodnim zonama, modernim tehnologijama, inovacijama i preduzetništvu u današnje post-pandemijsko vrijeme, kao i o turizmu.
Skup će okupiti okupiti 100 učesnika iz poslovnog svijeta iz više od 20 zemalja, predstavnike privatnog i javnog sektora, te predstavnike međunarodne zajednice, organizacija i poslovnih udruženja.
Prilike za poslovne diskusije i umrežavanja biće omogućene kroz B2B sastanke te brojne zajedničke aktivnosti i druženja, poput izleta na Jahorini, te posjete Sarajevu i Parku Ravne u Visokom.
Uz poštivanje svih propisanih epidemioloških mjera, u prijatnoj atmosferi olimpijske planine Jahorina, na predstojećoj konfereciji će biti obrađene vrlo aktuelne teme, poput povezivanja regije zapadnog Balkana sa drugim regijama u svijetu, slobodne zone, moderne tehnologije, inovacije i preduzetništvo u današnje post-pandemijsko vrijeme, kao i tema turizam danas.
Prvi dan konferencije bit će rezervisan za temu slobodnih zona kao osnova za privlačenje stranih investitora. Ova tema bit će obražena u sklopu panela na kojem će pored ministra vanjske trgovine i ekonomskih odnosa Bosne i Hercegovine Staše Košarca učestvovati gospođa Zoë Harries, viša savjetnica za Direktna strana ulaganja i specijalne ekonomske zone u Svjetskoj organizaciji za slobodne zone (World FZO), te gospodin Vladan Stojanović saradnik na projektu u Slobodnoj zoni Pirot iz Republike Srbije, koja je jedna od najvećih i najuspješnijih slobodnih zona u regiji.
O poslovnim prilikama i načinima uspostavljanja komercijalnih veza sa zapadnoafričkom regijom, prvi dan konferencije govorit će gospodin Michael A. Dada, osnivač i predsjednik Poslovne asocijacije Centralno-Istočne Evrope i Zapadne Afrike (CEEWABA). Pored gospodina Dade, konferenciji će prisustvovati i još jedan predstavnik regije zapadne Afrike, gospođa Ayobola Annie Alo, osnivačica i izvršna direktorica Edengates Group iz Ujedinjenog Kraljevstva.
Drugog dana konferencije održat će se paneli posvećeni visokim tehnologijama, digitalizaciji i inovacijama koji su u službi unaprijeđenja poduzetništva. Jedan od ključnih govornika drugog dana bit će gospodin Martin Mössler izvršni direktor najvećeg evropskog naučnog parka, Science Park Graz - The High Tech Incubator, koji je i generalni direktor ESA Space Solutions Austria. Drugog dana, učesnicima će se predstaviti i gospodin Abdulla Al Hamed, predsjednik Bahrain Internet Society-a.
Trećeg dana konferencije održat će se panel diskusija pod nazivom „Turizam danas“ na kojem će se diskutovati o mjerama i načinima oporavka turističkog sektora i omogućavanja turistima da se ponovo osjećaju sigurno na svojim novim putovanjima i destinacijama. Jedan od panelista bit će i gradonačelnik grada Trebinje Mirko Ćurić.
Pored sadržajnog oficijelnog programa, za učesnike prve konferencije „Global Business Executive Retreat“ planiran je obilazak turističkih lokacija, poput izleta na Jahorini, te posjete Sarajevu i Parku Ravne u Visokom.
"Global Business Executive Retreat" razlikuje se ne samo po važnosti tema i sadržaja, već predstavlja i odličnu platformu za razmjenu iskustava i najboljih poslovnih praksi, ali i za umrežavanje renomiranih stručnjaka i eminentnih imena sa globalne ekonomske i političke scene. Prilike za poslovne diskusije i umrežavanje biće omogućene i kroz B2B sastanke te brojne zajedničke aktivnosti i druženja.
Organizacija događaja, raspored i struktura panela, kao i broj sudionika bit će prilagođeni trenutnoj epidemiološkoj situaciji, provedbom svih zdravstvenih i sigurnosnih mjera, kako bi se obezbijedila maksimalna sigurnost učesnika konferencije.