Komentari (72)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Radili smo dobro - 300 letova čarter... a dug 40 miliona maraka.... kako smo radili dobro.... dobro smo proizvodili gubitke ?
Radili smo dobro ali zahebo nas sudija
ne radi nam ni tramvaji kako treba a kamoli avioprevoz!
Pogresan menadzment,pa naravno kad nikakvig medjunarodnog iskustva nemaju,a glume da sve znaju.Za tri mjeseca napraviti tolike dugove,pa to moze samo diletant.
@DM2 nemoj tako,ljudi završili fakultet
Mogu,naravno kako ne bi mogli,kad im Sarajevski Aerodrom opali jednu specijalnu cijenu svojih uhljebskih usluga koja se zove - ofrljica - pa kad se tu udruži Sarajevo taxi kao dobitnik najprestižnije nagrade 100 najvećih( misli se na cijene usluga) ,onda tu pripomogne onaj dugovrati carinik što na izlazu na carini prije izlaska kofera na traku broj 1 koja uzgred jedina radi od dvije koje postoje , nadgleda situaciju iz svog mrtvog ugla , ma može drugar sve može..
Croatia Airlines i Air Serbia posluju zahvaljujući državnoj pomoći,-----Ovo nije potpuno tacno. AiR Serbia posluje godinama u suficitu i jedina od rijetkih kompanija u Evropi koja posluje u plusu,.pa je pomoc drzave potpuno nepotrebna. Samo ove godine Air Serbia je pokrenula ukupno 22 nove linije iz Beograda i aerodroma u Nišu. Air Croatija je na pomoci drzave
vlada hrvatske uplatila 37 miliona US dolara da odrzi Air Croatiju da se ne udavi https://www.ch-aviation.com/portal/news/81683-govt-pumps-37m-into-croatia-airlines-pre-recapitalisation
Usput slovenci su hteli da tuze AiR Serbia zato sto im je preotela skoro sve najznacajnije linije. Drzava Srbija je 51% vlasnik Air Serbia i ponasa se kao vlasnik kada se radi i rekonstruiranje kompanije i povecavanja kapaciteta Dok slovenci odletose pod led, hrvati uplacuju novac da drze AiR Croatijin nos iznad vode da ne potone,..Air Serbia povecava i broj letova i kapacitete
Jel ima i visoki pad? Samo pitam.
imali ste 2 aviona i 109 zaposlenih , taj omjer ni Lufthansa nebi mogla podnijeti,a na zapišljavali ste i kurta i murta .
Donijet ce Erdogan letecih cilima, ta ce avioni.
TO JE BOLEST..... NAŠEG NARODA!!!! SAMO DA DANAS ZARADI 100KM A ŠTA CE SUTRA BIT MA KOGA BRIGA!!!
KO HOCE MOZE IZ SARAJEVA KOMOTNO U SVIJET PUTOVAT..... MENI NIJE POTREBNA "NACIJONALNA" AVIOKOMPANIJA, DA VI DOSO DO NEKE OMILJENE DESTINACIJE. POGLEDAJTE SAMO CIJENE AVIOKARTI FLY BOSNA-E, DUPLO SKUPLJE OD OSTALIH AVIOKOMPANIJA!!! NAŠ NAROD I NAŠI BIZNESMENI GLEDAJU SAMO PROFIT, NIKAD SE "NAJEST"
Fly Bosnia treba da uvede linije prema državama sa velikom bosanskom dijasporom Ova linija za London je nebuloza
@Manijaci_cvila NEMOJ PREMA DIJASPORI, DA TI VIDIŠ SELJAKLUKA U TUZLI!!! BOLJE DA JE NEMA,😅😂😂😂🤣🤣
@Manijaci_cvila nemaš pojma koliko djece BiH tajkuna putuje u Londonske stanove.
I kako to da jedan ryan air kao privatna kompanija može imati 10 puta povoljniju ponudu od nacionalno subvencioniranog avio transportera...
Mi smo vise traktor, oranje
Propala još jedna avio-kompanija Fly-SDA. Oprale se pare i sve je završilo na groblju projekata kadrova lopovske SDA.
Standard tih stanovnika i broj stanovnika diktira sce