Statistike pokazuju da 26 posto gostiju iz BiH dolazi u Njemačku na odmor, a poslovno tek devet posto posjećuje njemačke sajmove. Najviše posjetitelja je u dobi od 15 do 34 godine (50 posto) i dnevno troše po 36 eura.
Glasnogovornica Regionalnog ureda Njemačke turističke zajednice Tijana Djuričić izjavila je da to nisu samo gosti koji posjećuju svoje rođake ili odlaze na rad već pravi turisti koji za svoju destinaciju biraju Njemačku, posebno Bavarsku i Berlin.
Istakla je da na internet stranici www.germany.travel zainteresirani za putovanje u Njemačku mogu unijeti u planer podatke kada su slobodni, s koliko novca raspolažu i koja su im interesovanja, i onda dobiju prijedloge kako da najlakše stignu u Njemačku i kako da istraže svoja interesovanja.
Njemačka je danas s dva miliona putovanja i tržišnim udjelom od 14 posto omiljena turistička destinacija stanovnika zemalja balkanske regije i time prednjači u odnosu na susjedne zemlje poput Grčke, Turske, Italije ili Mađarske.
Za Njemačku kao turističku destinaciju značaj ovog tržišta nastavlja rasti budući da je od 2012. do 2013. broj putovanja povećan za 4,6 posto.