Komentari (63)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Pa više se isplati avionom iz Trebinja nego ovim autoputem.
Ali guzva prava na aerodromu ::):)
Pretenciozan naziv preduzeća"AutoputevI", a imaju frtalj modernije magistralne cete, koju zovu autoout
Zlatni kilometar Vratimo se na početak. Ugovor o izgradnji autoputa Banjaluka- Gradiška potpisan je 2002. godine sa „Integral inženjeringom“. Vrijednost ugovora oko 43 miliona maraka. Međutim, aneksima je naknadno odobreno još 66 miliona. Glavna služba za reviziju, na čijem je čelu tada bio Boško Čeko, još je 2008. godine utvrdila da je kilometar tog autoputa koštao nevjerovatnih 22,5 miliona maraka. Živko Stokić Živko Stokić Danas taj autoput završava u mjestu Čatrnja kod Gradiške čiji stanovnici očekuju njegovo spajanje sa autoputem Zagreb – Beograd, do kojeg ima svega 9 kilometara. Jedan od njih je i Živko Stokić koji nije optimista kada je riječ o završetku mosta na Savi: “To je put za nigdje. Nema od tog ništa. Opljačkano je sve što se moglo a kraja nema. Bila je tabla da je završetak radova 2008. godine. Tabla je davno skinuta. Svašta je rađeno ovdje, isplaćivan je novac ljudima za zemljišta koja uopšte nisu bila na trasi autoputa.” Milionski posao sistema naplate na autoputu Epilog cijele priče je početak naplate putarina početkom naredne sedmice na jednoj od najkontraverznijih i najduže građenih dionica autoputa u ovom dijelu Evrope. Sistem naplate uspostavljen je nakon kontroverznog tendera na kojem je posao za nabavku opreme dobila kompanija “Kaldera” iz Laktaša, iako je imala za 200 hiljada KM veću ponudu od najniže. Prigovor firme koja je imala najnižu cijenu odbila je Kancelarija za žalbe.
Ova slika veze nema sa tom dionicom
Haha, sta ocekivati u Dodiklandu osim naplacivanja.
Neki dan bili rs-ovci kod ovih nasih autocestasa na obuci na dionici A1,em da se provozaju pravim autoputem em da vide kako zapravo izgleda praaavi euro standard kad su autoceste u pitanju!
Bolje da naprave normalan put kad se ide za Banja Luku, Knezevo ili ti ga Skender, ono je najgora cesta na svijetu, svi se ispovracaju
Slika inače iz Hercegovine Autoceste FBiH.
Za te pare kad stignes do Gradiske,mozes djabe oprati auto u Savi gratis! Navalite to vazi samo za vrijeme akcije tj.dok se Sokci ne smiluju oko mosta.
hocel srbi bit oslobodjeni putarine?
mislim, jel putarina samo za bosnjake i rvate
ONI ce placati u korenju.(jescemo korenje RS ne damo)
Dodik ce jos malo u RSu i zrak naplacivati...
kod vas je smrdež
Gradiška?Dragi moji klix-ovci molim Vas da mi objasnite koji je ovo grad??
joj sto ce se para namlatit, izgleda da ovako u Evropu hoce
Autoput direkt u Savu, ebes most. Bitno je da je glupan dodo napravio TUNEL u sred Lijevca polja. :) Vjerovali ili ne toliko uocljivih gluposti po njemu da vrijedi 2kerme provozati se.
@equus pajdo sjasi sa rasola,poceo ti je u glavu udarat...uostalom i da ti se ostvare imaginarne projekcije nastale pretjeranom konzumacijom rasola ko bi bolan normalan is'o preko banjaluke kad svi hoce da vide il Sarajevo il Mostar,realno vas nema ni u zicagu :)
-Ja gradim autoput u glavi da se vozim slobodno i ne dam nikom da me gnjavi kada vozim prebrzo :D