Zlatni kilometar Vratimo se na početak. Ugovor o izgradnji autoputa Banjaluka- Gradiška potpisan je 2002. godine sa „Integral inženjeringom“. Vrijednost ugovora oko 43 miliona maraka. Međutim, aneksima je naknadno odobreno još 66 miliona. Glavna služba za reviziju, na čijem je čelu tada bio Boško Čeko, još je 2008. godine utvrdila da je kilometar tog autoputa koštao nevjerovatnih 22,5 miliona maraka. Živko Stokić Živko Stokić Danas taj autoput završava u mjestu Čatrnja kod Gradiške čiji stanovnici očekuju njegovo spajanje sa autoputem Zagreb – Beograd, do kojeg ima svega 9 kilometara. Jedan od njih je i Živko Stokić koji nije optimista kada je riječ o završetku mosta na Savi: “To je put za nigdje. Nema od tog ništa. Opljačkano je sve što se moglo a kraja nema. Bila je tabla da je završetak radova 2008. godine. Tabla je davno skinuta. Svašta je rađeno ovdje, isplaćivan je novac ljudima za zemljišta koja uopšte nisu bila na trasi autoputa.” Milionski posao sistema naplate na autoputu Epilog cijele priče je početak naplate putarina početkom naredne sedmice na jednoj od najkontraverznijih i najduže građenih dionica autoputa u ovom dijelu Evrope. Sistem naplate uspostavljen je nakon kontroverznog tendera na kojem je posao za nabavku opreme dobila kompanija “Kaldera” iz Laktaša, iako je imala za 200 hiljada KM veću ponudu od najniže. Prigovor firme koja je imala najnižu cijenu odbila je Kancelarija za žalbe.
Prikaži sve komentare (63)