Poslovni izazovi
3

Vještina broj jedan koju zaposlenici žele naučiti je prilično jednostavna

B. R.
Ilustracija: Shutterstock
Ilustracija: Shutterstock
Jedna od najtraženijih vještina koju zaposlenici žele naučiti na radnom mjestu je prilično jednostavna, a to je jednostavna komunikacija.

Prema podacima američke kompanije Epignosis, neki od najčešćih kurseva su kursevi komunikacije i bontona. Za Christinu Gialleli iz Epignosisa to nije iznenađujuće, posebno onda kada se uzme u obzir da postoji više različitih kanala komunikacije između osoba različitih profila.

Prema riječima Gialleli, potreba za učenjem se svodi na prilagođavanje promjenama na radnom mjestu. Neke od najboljih mekih vještina (soft skills) koje se uče na radnom mjestu su:

  • Email komunikacija;

  • Komunikacija pod stresom;

  • Učinkovito rješavanje problema;

  • Sedam vještina kritičkog razmišljanja;

  • Upravljanje vremenom.

Suočavanje s emailovima uzrokuje veliki stres na radnom mjestu. Naime, prema istraživanju kojim je bilo obuhvaćeno 2.000 uredskih radnika kompanije Babbel u Sjedinjenim Američkim Državama, 60 posto je onih koji tvrde da im se stres povećava s povećanjem broja emailova koje primaju na poslu. Gialleli za upravljanje emailovima na poslu predlaže korištenje GROW-a, što znači:

  • Cilj (na engleskom Goal): Šta pokušavam postići porukom ili odgovorom na poruku;

  • Realnost (na engleskom Reality): Da li se poruka odnosi na ono što se stvarno dešava;

  • Opcije (na engleskom Options): Da li se porukom omogućuje iskorak;

  • Šta ćemo uraditi (na engleskom What will we do): Da li je u poruci navedeno šta ćemo sljedeće uraditi.

Gialleli smatra da kompanije mogu pomoći novozaposlenima da nauče pravila komunikacije tako što će im na početku pružiti mentorstvo, piše CNBC