Knjiga je namijenjena trima kategorijama ljudi, kaže za portal Klix.ba Šunje, prije svega preduzetnicima, onima koji imaju biznis ideje, a ne znaju šta je biznis. Knjiga ih onda uči korak po korak šta je biznis.
"Druga kategorija su predstavnici svih akademskih i drugih profesionalnih kategorija, koji imaju potencijal da budu preduzetnici, advokati, veterinari... Treća kategorija su top menadžeri malih biznisa koji su ustrojili biznise, a ne znaju mnogo o biznisu", navodi on.
Uz knjigu ide i prateća web stranica biznisplan.ba gdje čovjek jednostavno unosi svoje podatke, a softver mu radi sve izračne i na kraju "izbaci" biznis plan.
"U knjizi se nalaze i profili 18 preduzetnika, naših i uspješnih, na kraju svakog poglavlja. Te priloge je pisao novinarski bard Vlastimir Mijović. Osnovna ideja je promovirati preduzetništvo kao motor razvoja", kaže Šunje uz naglasak da je u knjigu utkao posljednjih 20 godina svog akademskog rada.
Šunje nam kaže kako nažalost preduzetnički ambijent nije stimulirajući, ali je na nešto višem nivou nego prije 20 godina.
"Mali su pomaci, ali ključ je u edukaciji. U najrazvijenijim zemljama svijeta procenat smrtnosti biznisa je veći od 50 posto, a osnovni uzrok je neznanje. Cilj je pomoći ljudima", kaže nam Šunje.
Knjigu su izdali Ekonomski institut i Ekonomski fakultet u Sarajevu, već se može naći u prodaji, a promocije su planirane narednih sedmica.