Komentari (113)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Kako se Tirana izgradila. Možeš leteti u skoro sve glavne gradove Europe
"Od skoro 8.000 čitatelja koji su učestvovali u anketi Klix.ba, njih više od 5.100 ili 65 posto je odgovorilo da je protiv davanje koncesije"- Ovo kad bosanski alo.rs umisli da je bitan
Cetaljii i ujjeeee su zlo za bosnu
Neko je pikirao na bh dijasporu. Beograd i Zagreb su preuzeli putnike za Tuzlu i Banja Luku.
100%, imam jarana koji sad iz kanade slijece u njemacku,i umjesto iz frankfurta za sarajevo,sleti u split,dole ga ceka rentacar,kaze jeftinije mu je tako nego za sa. jbg malo tamo,malo ovamo,nabere se
I Tirana sa svojih 5.100.000 i 97 linija.
Ja olvaj Text citam ovko Najmanje putnika Najmnje linija Najnesposobniji u regiji Vrhunac rada je da su tu zaposleni kafice sekretarice Ideja sa hibridnom koncesiom vi nama pare i radimo šta hoćemo i dalje super
Zato se i pravi zamka za Tuzlu sa WizzAir
Na listi nema broja putnika i linija za Ljubljanu, možda jer i ona kao primjer ne odgovara. Prošle godine imala je oko 800.000 putnika preko letališta Jožeta Pučnika. Sličnost sa sarajevskom zračnom lukom? Nema domaćeg avioprijevoznika.
Iz Minhena nemas let za Sarajevo a do prije par godina bila direktna linija Lufthanse svaki dan i normalno da ces za let koji traje sat vremena izabrati aerodrom u Banjaluci ili neki obliznji nego izabrati presjedanje u Becu i cekanje po 5 sati
Nažalost, to je izbor Luifthanse koja je ukinula taj popularni let, a svakako se radi o zrakoplovnoj tvrtki sa trenutno najgorim odnosom prema putnicima u Europi.
Nakon korone uveden je Frankfurt koji je puno značajnije čvorište.Ali naravno bilo bi dobro da ima i Minhen. Ono što je najvaznije za Sarajevo je spoj sa Amsterdamom, Parizom I Londonom. Najveća čvorišta u Evropi. Takođe spoj sa sva tri glavna grada u Skandinaviji.
To je zato što mi ne vjerujemo u taj saobraćaj gdje se ne može zakočiti .
ZA NEVJEROVAT !!! I djaba sto svibsugerisu da je u pitanju politika a ne finansije, da je to jedini ulaz izlaz iz drzave koji samo mi kontrolisemo....JOK COBANIJADA NE SHVATA I NE RAZUMIJE !! DAJ POD KONCESIJU I DJABA PRICA ....
Priprema li ovo Klix prodaju Sarajevskog aerodroma? Kombinacijom podataka manipulira kako bi izgledao najlošije u regini. Spaja rezultate Podgorica i Tivat, a ne spaja, Sarajevo i Tuzlu npr. Zar nismo čitali da je sarajevski ove godine bio u dobiti 22 mil. KM... Morate li biti izdajnici u svemu i prodati sve što vrijedi radi ličnog interesa!?
U čemu je problem koncesija jel moze neko da mi objasni,nemogu uhljebi raditi možda to? Neka ga vodi ko je sposoban,šta me briga ko je,30 godina nema značajnijeg napredka
nisu šibicari nizašta sposobni osim na bošnjačkom budžetu parazitirat i pljačkat ga
Nedostaje Split
Ocigledno je do uprave, eto Pristina ima 1 liniju vise a 1,5 milona (duplo) putnika vise od Sarajeva a manja drzava. Znaci uprava
Priština nije država
Naš je da je najgori skidajte šape s njega
Nek privatizuju prvo Mostar i Banjaluku pa kad bude privatizacija uspješna onda i Sarajevo.
ako hocete a hocete i dalje imati 2 putnika godisnje i manji broj putnika od sela Tivat i 3 puta manje od Pristine neka status quo.
Nije to nista novo. Tako je od rata na ovamo, samo sto vi sada napuhavate kao da je to nesto novo, jer je Murphy navalio da se proda aerodrom, smetaju mu Arapi i Arapske linije. A i njegovom ministru onom zvalavom Forti.