Komentari (47)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
sve ste napisali a nista glavno, prema kojim destinacijama se uvode linije ?
Rim, Minhen, Catania, Palermo, Napulj, Bari, Bergamo, Stuttgart ili Beč
Od osam najavljenih linija mogli ste nam otkriti barem jednu...
Ostaje da se vidi.. Zagreb, Dubrovnik, Pula, Rijeka, Zadar, Split, Osijek i Rim (Vatikan).
Sjajno. Investicijska analiza i isplativost napravljeni tako da se, sto je osnovno, trziste bazira na kojoj grupi kupaca avionskih karata i koliko tih avionskih karata treba prodati u godini dana, da bi se mogla isplatiti investicija. Kupci avionskih karata iz podrucja Mostara i Hercegovine su u tako malom broju da nema ni slucajno isplativosti. Investitori su gradjani, a koji to ne znaju, jer oni placaju Aerodrom Mostar, a nije im niko rekao.
Godinama hapaju pare. Ulozili u novi znak. Nigdje bosnjaka palestinaca
U HNK i Mostaru pola stanovnika je Bošnjačko ..A nijedan nije bio NAZOČAN na prijemu ..A vi bošnje podržavajte trojku i SDP i djelite se u 5 stranki . ,HDZ će vladati Mostarom ..
Izgleda da su se ovi otrgli od one ekipe što je godinama blokirala MO Aerodrom da proradi. Šta će na to reći braća susjedi?
Samo naprijed. Kad bude na vrhuncu svojih kapaciteta i dobre zarade , američka ambasada će Trojki narediti da ga dadne pod koncesiju ,što znači da će kajmak, umjesto državi ,ići u ruke strancima . Sve pto je profitibilno otići će pod koncesiju strancima , nama će ostati samo naplata parkinga
Sve fino dok ova direktor Djuzel kaze da su mnogi tvrdili da se Aerodrom Mostar subvencionira! Ali on kaze da je to bilo ulaganje. Pa, bolan ulaganje je kad nadjes investitora i oni iskesiraju novac, a sve dok se daju pare od nameta gradjanima, to se zove subvencioniranje. Gradjani cesto niti znaju, niti su obavijesteni da moraju izdvajati pare za Aerodrom Mostar, zar ne Djuzel?
2021 osnovana kompanija..Neka Kanticem cu do hadzdza
Kojih?
Zamaaro je dobio ekskluzivnu potvrdu onog što se tjednima spekulira: Zračna luka Mostar dobiva bazu SkyAlpsa iduće proljeće, u V. mjesecu. Bazirani avion će imati 8 linija. Za sad se zna da će SkyAlps letjeti 3 tjedna leta za Rim, te po 2 tjedna lete za Minhen, Stuttgart, Bari, Napulj, Cataniu i Palermo. Verona se više neće letjeti. To je ukupno 15 tjednih letova. Dogovara se i 8. linija, još uvijek nije definirana, a na uskoj listi su Beč i Milano Bergamo.
@gooUser1690730664, samo kad bi se jos znalo ko` ce iz Mostara i Hercegovine letjeti na Tim linijama, a ko` ce letjeti za Mostar iz tih gradova. SkyAlpsa je dobio sibvencije, i ne zna se koliko novca je u pitanju, i kada se ti novci potrose ode baza i avioprevoznik iz Mostara. Sve vec vidjeno u Tuzli.
Kako Čović usmjeri sredstva u Hercegovinu. Tako se to Trojkasi radi i mimo Hercegovine
Bravo za direktora Marka!
Nešto mi šuhveli avion, ni odredišta ni cijena, i ovi će razgulit za pola godine.
otprilike ko i ona grcka na Tuzlanskom zimus
Predizborna suplja,
čuj "nazočnima"... od kad nam naš klix piše na čistom hrvatskom :)
pa nece zar na bošnjaČkom
Joj sto volim kada hrvatski jezik "kopa" oci takvina kao sto si ti, hahaa. Inace, iako pricam cisto hrvatskim i nisam opterećen time kako tko prica (to je osnovno ljudsko pravo), zbog takvih kao ti cu paziti da pricam 120% cistom hrvatskim jezikom. Vlasnici portala Hrvati, i on se cudi sto novinar Hrvat pise na hrvatskom jeziku, a onda prica o gradjanskoj drzavi, grozno.