Komentari (134)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Fasade vam padaju u samom centru grada !
Da li je PROJEKTOM predvidjeno i poplocavanje Ferhadije, 10. JUBILARNO?! Nisu odavno. Hvala
Fasade spadaju sa privatnih zgrada pa niko nista. Stanari se ne znaju dogovorit o najjednostavnijoj stvari, a ne da promje vertikalu. Sta ce ti to?? Misle da ce Jonson platit kad sve pukne. Ljudi ne shvacaju da su vlasnici fasade. Izvinite ali politicari su mala djeca koliko je primitivizma inace.
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
Rok izgradnje: 72 godine
Za N.Grad sam znao da ima ovoliko stanovnika ali nisan znao za Ilidzu. Po ovome ispada da KS ima cca pola miliona stanovnika ne znam jel ovo bas realno.
Gravitiraju i Srbi sarajevu tako da sarajevska regija ima dosta stanovnika trebaju i istocni djelovi grada da se prikazu ili su manje urbani
Ovo sve ce biti 2124 godine
Radni naziv plana "Sarajevo 2490."
Ko vjeruje u deda mraza vjeruje I u ovu ublehu a Jo's platu prima.ici ce tramvaj za barice Zivio 1april
Hoce li iko ikad naoraviti fasade i krovove na vec postojecim zgradama. Sve jos rupe od gelera, prokisnjava svaki krov na alipasinom.
Čim vidiš ove parole na prezentacijama, ali i same prezentacije, možeš slobodno zaključiti da ti neko prodaje mooda pod bubrege
Pruga za hrasnicu nije počela sa izgradnjom. Hajde za početak dajte dovoljno tramvaja da se ne čeka po pola sata, a na kraju onda ne možeš disati od guzve. Nakon toga sve ostalo. Tramvaj treba biti svakih 5 min i onda ćemo ostaviti auta vrlo rado. Ovako nemoguće, nepouzdan prevoz totalno.
Posto podzemna željeznica košta nenormalno … zašto ne napraviti nadzemnu ? Slično kao recimo u čikagu i drugim gradovima ?
Ili probiti jedan tunel i spojiti sa postojećom željeznicom kao u Beogradu.
Problem je sto idioti nedaju nikome nista da pocne da gradi, cak ni ljudima koji niti su u centru niti su opste sporni, ali oni se prave ludi i ne izdaju nikome papire. Paralizirali kanton citav bukvalno a novi urbanizacioni plan rade evo vec 5 godina i dice se kako su napravili nacrte koji ce se Bog zna kad usvojiti i sprovesti. I kaze sto ljudi odlaze !!!!!!!!!!!!!!!!!!
ovo je super,otvorenje zakazano 2323 hidžretske godine🤭
Nova vlast u Kantonu Sarajevo je kraj zgrade Skupštine BiH (da izostavim ono parlamentarne) umjesto ceste sa 4 trake koja bi vodila na most Vrbanja, koji od svoje izgradnje u doba socijalizma imao 4 trake, pustila da se zagradi parking. Koji je maznuo jedan lopov, pa je onda prodat novim građevinskim pulenima. To je bilo u korist građana i grada, kao i kanotna? Nije. Ovi planovi super zvuče, stvarnost je pogana.
Most Vrbanja treba biti zatvoren za auta, i otvoren samo za pjesake i bicikliste. Sve zgrade, od parlamenta do Skenderije treba porusiti, cak i onu rugobu SCC i one skalamerije iza i tu napraviti gradski park, produziti Vils setaliste do Skenderije i druge drusvene sadrzaje, da grad ima neki centar. Ta cesta koju spominjes treba biti zatvorena. Sarajevo je premali grad da bi imalo pola miliona auta na ulicama i nekakve ulice po vise traka.
Jao strucnjaka. Cuj "zgrade ne stvaraju zagadjenja". Kolumbo
snovi, pusti snovi
Samo mape I 3D mape I nacrti, u tome su naši lideri u svijetu, a u stvarnosti miš ili niš...
Pruga za Hrasnicu samo što nije gotova onda idemo na ,,laku zeljeznicu,,do aerodruma🤣
Ma mi ne možemo rupu na asfaltu da zakrpimo, za par dana opet propada a kamoli...