Komentari (27)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Željeznica je naekonomičniji način transporta, valjda to i naše glavonje jednog dana shvate. Auto put i željeznica su osnove privrede.
U Njemačkoj nije, povratna karta od npr. Hanovera do Munchena se kreće od 200-300 Eura, dosta isplativije automobilom ići a nekad čak i avionom.
Povoljna karta je utjecala da Njemački državljani putuju po Njemačkoj i da novac ostane kod kuće, a ne da idu u druge države trošiti!!! Tako da sa klimom nema nikakve veze ni odlaskom na posao, jer i u statistici se vidi da je vikendom gužva!!!
Javni prevoz besplatan i voda besplatna. Dignite poreze, ko što ste i naučili, i riješen problem.
Pa tamo gdje su porezi visoki imas i dosta "besplatnih" usluga
zeleni
Europljani ce spasiti svijet dok svim ostalim kontinentima puca ona stvar za klimatskim promjenama i zelenom agendom od industrijskog giganta do proizvođača repe.
Globalna ekonomija počiva na srazmjeru i balansu velikih sila. Ljudi, zagađenje, pa i ta tvoja repa nema nikakve veze sa spasavanjem svijeta. Neće bit 3 svjetskog, drugi je bio zadnji. Ubijaju kulturu, umjetnost, samoopredjeljenje čovjeka. Stvaraju svijet sa svojim megalomanskim građevinama koje ulijevaju novi vid strahopoštovanja. Za njih ne postoji Bog, oni sebe gledaju ko bogove.
Kina toliko radi na "zelenoj" energiji da to odavno ima efekta u velikim gradovima. Dobro Njemačkoj dok su glumili zelenilo, a prljava industrija u Rusiji, Ukrajini... Sada nema toga više, pa odmah nisu problem TE i slično.... Ali Blok 7 je propast...
Može li autor teksta pojasniti kuda se moglo putovati tom kartom od 9 eura i kojim vozovima? Je li to bila karta za regionalne ili pokrajinske ili gradske vozove? Cijena jedne vožnje ili povratna? Vrijedila svakim danom ili vikendom? Ovo je isto kao da ste napisali npr. ukinuta avio karta od 20 u Njemačkoj, a valjda mi trebamo sve ostalo znati hahahaha
Citav mjesec za 9: Sav javni i drzavni prevoz OSIM brze nacionalne zeljeznice (ICE, EC i IC).
S tim da nor od Minhena do Berlina ima nebrojeno presjedanja i traje duplo duze (moras regionalne vozove uzimati jer ne smijes direktne daleke linije uzimati)
Ova borba za zastitu klime treba biti usmjerena na pronalazak ekonomskih isplativih i ekoloskih prihvatljivih tehnologija u transportu i proizvodnji energije. Ovako se suludo bacaju pare. Automobil je sloboda koja se placa, ali se placa.
ovo bi viko normalno i logicno da ucestvuje citava planeta a ne samo 18 drzava
Prepuni vozovi, po sat-dva vremena ljudi stajali bez mogucnosti da se sjedne. Velika kasnjenja. Sve u svemu previse stresa za putovanje, zato i ne cudi sto nije koristeno.
Vi bas opsjednuti tom Njemackom.
Ko su oni?