Air Montenegro želi subvencije za letove iz Tuzle, pokušava se pronaći rješenje i za četiri linije u EU
Paralelno s time se radi i na iznalaženju modela po kojem bi u konačnici dobili dozvole četiri države EU koje su ranije odbile slijetanje aviona.
Crnogorski avioprijevoznik Air Montenegro ranije je uspostavio saradnju s Međunarodnim aerodromom u Tuzli, a shodno dobijenim dozvolama koje je potvrdila i Direkcija za civilno zrakoplovstvo BiH (BHDCA), omogućeno im je saobraćanje na dvije destinacije, odnosno u nizozemski Mastriht i turski Istanbul.
Kako je potvrđeno za Klix.ba od dobro obavještenog izvora, trenutno se pokušava pronaći model na osnovu kojeg bi bile ishodovane dozvole i za destinacije koje su im ranije odbijene u Švedskoj, Danskoj, Austriji i Njemačkoj.
Upravo to je, kako navodi izvor portala Klix.ba, razlog zbog kojeg do danas nije formiran raspored letova Air Montenegra prema destinacijama čije su države već dale zeleno svjetlo za slijetanje aviona ove crnogorske kompanije.
Ranije najave su govorile da bi prvi letovi mogli biti uspostavljeni krajem novembra ove godine, međutim, to se sada prolongira na prvu polovinu decembra.
S druge strane, Air Montenegro prvobitno je na Međunarodni aerodrom u Tuzli trebao stacionirati jedan bazni avion sa kojim bi saobraćao na šest destinacija.
No, da li će to učiniti shodno trenutnim dozvolama koje imaju u svojim rukama zasad nije poznato, ali je ova kompanija zainteresirana za tuzlansku subvenciju.
Naime, kako Klix.ba saznaje od dobro obavještenog izvora, predstavnici Air Montenegra preuzeli su dokumentaciju vezano za apliciranje na javni poziv koji je Međunarodni aerodrom u Tuzli objavio u svrhu raspodjele dva i po miliona konvertibilnih maraka.
Inače, spomenuti iznos aerodrom je dobio iz kantonalnog budžeta u svrhu subvencioniranja aviokompanija koje žele uspostaviti letove iz Tuzle.
Kako je ranije kazao premijer Tuzlanskog kantona Irfan Halilagić, kroz subvencioniranje avioprijevoza žele vratiti linije koje su ukinute odlaskom Wizz Aira.
On je naveo da dva i po miliona KM na određeni način predstavljaju podjelu rizika sa aviokompanijama koje su opredijeljene za javljanje na javni poziv.
Od ranije je znano da se Međunarodni aerodrom u Tuzli nalazi u velikom problemu u kontekstu obima posla, odnosno broja prevezenih putnika, a nakon što je aviokompanija Wizz Air povukla svoja dva bazna aviona, drastično smanjivši i broj destinacija.