Lego uvodi veliku promjenu u proizvodnji kockica, zbog toga će im porasti troškovi
Iz ove danske kompanije su objavili da im je prodaja u prvoj polovini ove godine povećana za 14 posto, nadmašivši širu industriju igračaka, te da im je profit u navedenom periodu povećan na 1,2 milijarde dolara, tj. za 26 posto.
Izvršni direktor Lega Neils Christiansen je u intervjuu za CNN konstatirao da je ovo pokazatelj snage brenda u cijelom svijetu. Napomenuo je da su njihovi proizvodi traženi među ljudima svih generacija.
Uspješno poslovanje Lega se događa u trenutku poteškoća u globalnoj prodaji igračaka jer su potrošači smanjili potrošnju na stvari koje im nisu egzistencijalno važne. Pa je tako američki proizvođač igračaka Hasbro najavio da će broj radnika smanjiti za 20 posto.
"Zelenija" plastika
Lego, koji godišnje proda milijarde plastičnih kockica, ispitao je 600 različitih materijala kako bi do 2030. u potpunosti zamijenio naftu koja se trenutno koristi za proizvodnju kockica. No, to je bilo ograničenog uspjeha.
Sada za cilj imaju postepeno smanjivanje sadržaja nafte u svojim kockicama, plaćajući 70 posto više za certificiranu obnovljivu smolu, sirovu plastiku koja se koristi za proizvodnju kockica. Christiansen je ukazao da će to značiti povećanje troškova proizvodnje. Lego također ima za cilj da do 2032. proizvodi od obnovljivih i recikliranih materijala.