Komentari (53)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Nemojte nikog dovoditi vise, Lumiwings izvarao narod meni jos nisu vratili pare
PomUzimo aerodrom al' skroz
Pregovori u toku, i istraga je u toku su dva glavna sinonima za, nemamo pojma sta radimo ako uopste i radimo.
Sda prevara
Sda prevara
Daj Boze da to krene naprijed, treba nam tuzlanski aerodrom, cesto spasi i Sarajlije u zimskim mjesecima kad je magla u Sarajevu.
Preci nekakav atrij od prilazne svjetlosne signalizacije koji su to stratezi i mozgovi samo
Nemoj ga ti Irfane spasavat hljeba ti
Mogle BI ali sto bi?
Mogle BI ali sto bi?
mene bi bilo stid pričat opet o izgradnji pristupnih svjetala! Ljudi moji 10+ godina se o tome priča i "rješava", jbt ljudi za mjesec dana naprave svjetsko cudo, kod nas 10 godina nisu u stanju pristupna svjetla
Aerodrom u Bihaću se pravi 9g i još nisu stigli do toga da se otkupi zemljište na kojem će se praviti. Potrošilo se 40 miliona maraka a fali sigurno još 200 mil. Svo vrijeme, postoji direktor, uprava. Aerodroma koji ne postoji? Ovim tempom završit će se za 15-20g. Pa sad USK ima ispod 200 hiljada ljudi, za 20g imat će 100k. Volio bi da proradi i bude funkcionalan ali ljudi moji...
Aerodrom u Bihacu je prijeko potreban, jer krajina ima jaku dijasporu i bio bi funkcionalan. Takodjer brza cesta Bihac-Sarajevo Sarajevo - Tuzla moraju biti prioritet.
Dijaspora u stranu, ali infrastruktura uvijek mora biti prioritet da bi se stvorile ekonomsko-poslovne mogucnosti. Kakve brze ceste i gluposti, samo autoputevi i zeljeznica. Onda tek mozemo se nadati da ce neko da otvori fabriku kod nas. Ovako sa ovom infrastrukturom, nemamo sanse. A i narodu (i dijaspori) u korist
a sta bi sa ona 2,5 miliona premijeru
Samo naprijed. Tako je u poslu nekad zaradis a ponekad i ne.
Sda uvijek zaradi za sebe.
Informacija iz prve ruke za aerodrom u TK. Albanski biznismen koji je vecinski investitor u WizzAir je trazio jos 6 aviona tj. dodatnih linija za Albaniju, i ucijenio ih je tim da ce se povuci iz investiranja ukoliko ne ispostuju njegove zahtjeve. I upravo iz tog razloga su ukinute WizzAir linije koje su isle iz TK, jer su avioni prebaceni upravo u Albaniju.
Freefloat74,44 Indigo Partners LLC23,88 Indigo Partners LLC23,88 Capital Research & Management Co. (World Investors)12,41 Capital Research & Management Co. (World Investors)12,41 American Funds Small Cap World Fund7,04 American Funds Small Cap World Fund7,04 FIL Investments International4,73 FIL Investments International4,73
Jesu li iz Sarajeva krivi što se zahtjev za svjetlosnom signalizacijom sortirao pod baš me briga prilagodi se ti meni a ja ne ulažem ni marku? Mimo ovog bockanja čitatelja koji nemaju baš shvatanje o krivici unutar vlastitog kantona, želim da se uloži znatno više u zračnu luku MAT te da se ponovno pokrenu brojne linije.
Ovdje se odvija kriminal teski..pocevš od napustanja wizza do subvencioniranja lumija..