Komentari (58)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Hvala Fadilu za ovaj bespotrebni projekt od 320 miliona maraka. Zamislite da smo uložili 320 miliona maraka u cestu između Tuzle i Sarajeva...
Pa ne prave oni za tebe i mene, odnosno za razvoj drzave i privrede. Grade sebi da mogu brze do rodbine na jug Srbije.
A jedini Bosnjaci grad na Drini nije bitan ?
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
Hoće li konačno zabraniti prijavu na tender za Euroasfalt, pa i kao podizvođaču?
Trojkini botovi na aparatima.
Ja bi ovo prepravio u radni zatvor, da imaju šta kopati ovi lopovi kad izgube vlast
ovdje je ključno pitanje zna li iko napraviti tunel ili ne? Ako je do terena pa okreni cestu u šumu nevidjelo vas. Da sam ja došla sa krampom do sada bi napravila nešto.
nikad (nje)ga nahraniti !
Polako, nakon nekih 15 tendera i 20 - 30 godina rada procepit ce ga. Vrijeme leti dok kazes keks
Kad kriminal napravise od tunela dugog per kilometara, mozemo li tek zamisliti sta bi uradili kad bi krenuli u realizaciju projektu duple cijevi na autoputu Sarajevo-Mostar kroz planinu Prenj. Bog sami zna na sta ce ovo ispasti
Jesu li oni sigurni da tunel kopaju? WTF Ko bunar bez dna!!
izbusit ce jos jedno 127 metara sa ovih 35 miliona i reci da je bilo nepredvidjenih troskova
DA JE PRAVDE I PRAVEDNOSTI CESTITOSTI I POSTENJA kojom se sad svi busate pa i vi OPOZICIJO, TROJKO i SL. ONDA TREBA : DATI KOLIKO GOD NOVACA STRUCNJACI PROCIJENE DA TREBA ...NIJE PROBLEM.... ali A U T O C E S T E I EU R O A S F A L T vise nikad nemogu ni primirisati narednim tenderima i projektima , naravno kao i koliko cujemo neka druga firma u koju se pretvara euroasfalt
Ostalo je još 2/3 tunela da se iskopaju i uradi primarna podgrada. Od kojih para će se raditi sekundarna obloga sa hidroizolacijom i otvodnjom tunela? Od kojih para će se raditikolovozna konstrukcija sa elektomašinskom opremom tunela? pare od stranih banaka nisu tražili, jer tunel nema finansijku i ekonomsku opravdanost. Tunel je smišljen kako da se izvuće lova iz BH Telecoma, i sada iz Federalnog budžeta, i da se može finansirat SDA kampanja. Lopovi, svi skupa.
Sam tunel Hranjen ništa neće znaciti bez bridtupnih cetsa (do tunela i poslije tunela). Tih 35 miliona je ništa za onakav projekta. 1/3 tunela je iskopana sa primarnom podgradom na kojoj ima još posla i popravke.
Ovo je ludost, taj cijeli projekat sa pristupnim cestama kosta 500 miliona km, mi nemamo novca za takvo bacanje para....
Pa ima para, na osnovu cijena goriva država će imati 5-10 % veći budžet za gradnju puteva. Treba to sada konstruktivno utrošit i time opet privredu i domaće firme malo pogurati. Ovaj put prema Goraždu je važan, samo muljanje oko projekta i cijene je za tužiteljstvo. Ako nisu vršene malverizacije, onda treba neko da odgovara ko je projekt i proračun napravio.
Samo rok pogledat kad je i to nas zanima, samo brzo praviti a to kolko će koštat navikli smo, uvijek sve košta.. do 2030 sve treba da se osvjezi autoputem, saboracjnicama..!