Prema najavama, piće ima kremastiji i glatkiji okus u poređenju s tradicionalnim gaziranim pićem.
Napitak, pod nazivom Nitro Pepsi, izlazi u SAD 28. marta i dolazi u običnim aromama i ukusima vanilije.
Azot se češće koristi u pivu i napitcima od kafe, poput Starbucksovih uspješnih hladnih napitaka, jer plinovi dušik stvara svilenkastu, pjenastu teksturu. Međutim, pošto one izlaze iz slavina, Pepsi je morao da smisli način da zadrži azot u konzervi.
Da bi riješio taj problem, Pepsi je uzeo dio iz Guinnessove knjige i dodao takozvani widget na dnu koji stvara "pjenastu, pjenastu, glatku teksturu jedinstvenu za Nitro Pepsi". Guinness je patentirao widget prije otprilike 50 godina, a kapsula punjena dušikom otpušta plin kada se otvori kako bi stvorila pjenušavu glavu stouta.
Pepsijeva nitro cola također stvara pjenušavu glavu prilikom otvaranja limenke, pa kompanija preporučuje poseban način pijenja Nitro Pepsija: posluživanje bez leda i bez upotrebe slamke.
Nitro Pepsi, prvi put najavljen 2019. godine, ima za cilj privlačenje onih koji ne vole gazirana pića.
"Dok su gazirana pića bila izbor pića za toliko potrošača tokom prošlog stoljeća, neki ljudi još uvijek navode jaku gaziranost kao prepreku uživanju u ledeno hladnoj coli", rekao je Todd Kaplan, potpredsjednik marketinga Pepsija, u saopštenju za javnost.
Dodao je da je Nitro Pepsi "veliki korak naprijed za kategoriju cole i da će redefinirati colu u godinama koje dolaze."
Nitro Pepsi je najnoviji član na policama gaziranih pića jer interesovanje mladih za njih opada. Nove kampanje i proširenja proizvoda, kao što je alkohol, mogli bi biti način da potencijalni kupci posvete više pažnje.
Na primjer, Coca-Cola je prošle sedmice izbacila Starlight, sok misteriozne okusa inspiriran svemirom. Pepsi je, u međuvremenu, eksperimentisao sa pićima sa ukusom kafe.