Komentari (70)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Nema autoputa, brzih cesta, uzeli su im avio linije sad im uzese i voz. Pa nek TK puni budzet federalni. Prije bi dobili auto put da pune budzet RS-a.
Sarajlijice su uvijek vise voljelje bradatu bracu s brda nego Tuzlu
Nekad davno vozio se Tuzla-Brcko-Vinkovci. Sa ocem sam isao tzv Olimpik Expresom iz Krajine. Dobijes cak i sendvic koji je ukljucen u cijenu karte. A rahatluku nigdje kraja, nema guzve svako svoje sjediste ima. Umjesto da sad imamo jos bolje vozove i pruge mi smo upropastili i ono sto smo imali.
nažalost, tim željeznicama se više nema ko ni voziti, sve su nas otjerali
u planu 2023-2043. godinu, ima i Tuzla negdje...
Kao i Bosansku krajinu! Kada su ŽFBiH trebale voziti migrannte u Bihać i Talgo je išao. Sad kad migranata nema, nema ni voza nikakvog! Mamicu li vam fazlinovićevsku!
Mjerilo napretka jedne zemlje su auto putevi,kvalitetni regionalni putevi i moderne zeljeznice sa sirokom mrezom. Nemamo nijedno i necemo uskoro imati,jer to su infrastrukturni projekti na kojima se radi posteno i strucno,a ne korumpirani politicari i razni kriminalci koji peru pare kroz tzv.projekte. Ali,kod nas za sve ima izgovor.
Sve su unistili. Nekada lijepa zeljeznica,a onda ukidali liniju po liniju i umjesto Banja Luke,Zagreba,Beograda,Budimpeste,pa dalje mi imamo liniju do Pazarica i Mostara.E svaka cast basim strucnjacima. Sa te dvije linije mogu je komotno ugasiti.
E jesu mu Budimpesta i Zagreb nesto
Ugalj iz TK ide redovno vozom Tuzla- Zvornik,znači funkcioniše.Sporna je linija Tuzla-Doboj.
Bitno da se sjebalo 16 milijardi maraka od akciza. Zamislite šta se moglo s tim parama... Napraviti dvokolosiječnu elektrificiranu prugu SA-TZ i sve pripadajuće vozove
komentare pisu osobe koje nikad u voz nisu sjele. Daj ba sta vam je, vozite se cijelu vjecnost da se pređe 200 kilometara. Putni zeljeznicki saobracaj u BiH ne postoji
Tuzlanska regija i Semberija sa Bijeljinom se trebaju međusobno povezati obzirom da su i jedna i druga u nemilosti Sarajeva odnosno Banja Luke.
Bitno da nam panonska jezera napreduju i da imamo vozić koji ide kroz grad sa gologuzim narodom to su naše željeznice.
Sramota je sta se radi od Tuzlanskog kantona,400 hiljada ljudi drže u blokadi,i ti svakoj mogućoj blokadi,ja neznan sta rade tuzlaci u vlasti,metar puta se ne gradi,ne da se ne gradi nema ni idejni rješenja,evo već 30 godina tako,preko 2 sata do sarajeva,prema autoputu se nista ne radi,ni prema doboju ni prema orasju ni prema zenici preko zavidovica,bruka I sramota
pa po toj logici svaki kanton je u izolaciji. Kako je onom iz Bugojna i Jajca doći do bilo kojeg drugog kantona. Dvadeset godina je trebalo da se poveze Sarajevo i Zenica
Dno smo od drzave. Kamionski lobi je unistio sve zeljeznicko u BiH. Jasno je da zeljeznica nij odrziva na prevozu putnika nego na teretnom saobracaju ali i na putnickom bi se moglo proraditi. Sta je sa linijom Sa-Zg? Sta je sa linijom BL-Bihac? Ili Sarajevo-Bihac? Nemamo interes ni za sta, tacnije samo politicari da pokradu sve sto se moze. Dobro da i gace jos uvijek nosimo
2/2 Kamo srece da su na celima ministaratva i zeljeznica strucni ljudi, menadzeri koji znaju da donesu posao a ne stranacki uhljebi
Eno vam ministra Lakića (zombija) neka pravi tranziciju u Maglev voz ako treba
Mislim, ko još želi putovati u Tuzlu 😜
Proglasit nezavisnost pod hitno se riješiti federalnih parazita.