Komentari (76)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Ovo se mora pod hitno rijesit, pola voznji ukinuto i jos na to hoce nedjelju da ukinu. Javni prevoz ne smije biti vlasnistvo privatne tvrtke, a ovim bi se mogli rijesiti i problemi guzvi u gradu!
Grad i njegove javne službe moraju raditi u korist građana i biti socijalno osjetljivi. No iskreno, u TZ ne postoje javne službe, sve je na neki način privatizirano i familijizirano. Grad treba da razvija infrastrukturu, no oni isto daju drugima koji nemaju interes za graditi infrastrukturu na prostoru čitave općine.
Hvala SDP i Imamovicu sto je unistio grad.
Grad je postao naseobina kojom upravljaju došljaci.
Provjerite kako je izvršena privatizacija i sve će vam biti jasno.Mačku bila mala teleća glava.
šljegnite svi (ostatak) u sarajvo
Ovo se može lako riješiti davanjem dozvola za još 30-tak novih taxi vozila, ali ne sadašnjim taxi-firmama da ni njihove gazde nemaju monopol. Time bi moralo doći do pada cijene prevoza zbog povećane konkurencije.
uvesti tramvaj u Tuzli. ulozit u izgradnju mreže i kupovinu 6 tramvaja za početak. na dugoročno se podopuno bi isplatilo sto financijski to i ekološki
Tuzla, Tuzlaci... Uvijek komunjare... Pa gore vam je 3x da bude javno, samo moze biti bolje onome ko radi na drzavnim dojkama ma bilo koji da nivo nadležnosti preuzne... Ima razlog zasto se privatizovalo
Divi Junuza divi ratnog profitera :)
nemoze i jare i pare, ako hoces kvalitet onda privatnok, ali kosta, ako hoces raspad sistema onda das drzavi, jeftinije ali te vrate stoljece unazad
Kakav kvalitet ba, svaki bus u raspadu, vozaci ne poznaju osnove saobracaja i saobracajne kulture, u praznu stanicu ne ulaze, naprave kolone iza sebe a nece da skrene na stanicu itd itd. Junuzovic i kvalitet ne idu u istu recenicu, njega samo sa kriminalom se moze vezati
Kakav kvalitet, busevi hermeticki zatvoreni ,bez kisika,bez klima,kasne, voze penzioneri na ugovoru o djelu, preskacu stanice, haos, qrac kvalitet!
140 eura godisnja karta koja pokriva region u kojem zivi 1 500 000 ljudi. Karta vazi za bus, tramvaj, voz i podzemnu. Sva mjesta, i ona prigradska, su vrlo dobro povezana gdje se tokom dana nikad ne ceka konekcija duze od 3 minute. Pored toga, tu su i redovne nocne linije ... da ne govorimo o skolskim autobusima. Nema opravdanja za ovo sto u Tuzli rade. Jedino sto ima smisla je da su ili nesposobni ili vrlo pohlepni. A moze im se kad narod dopusti.
Grad nek digne kredit, kupi autobuse, zaposli vozače i piči
U Tuzli i ne treba gradski prevoz za pola sata pješke je predzes od početka do kraja.Grad koji spada u najzagadzenije gradove u svijetu.Jos kad vidiš oni busovi krsevi još više zagađuju grad .
Preselite i preostali u Sarajevo
Tuzlak ne zna ni kome pripada firma. JUNUZOVIC KOPEX je vlasnik i pljacka narod Tuzle dok mi sinovi vodaju starlete od vasih para!
mu*
NE MOŽE RADITI BEZ SUBVENCIJA
U Istanbulu se vozis za marku u Tuzli za 2,5
To je stvar subvencija. U Beogradu je od 01.01.2025. besplatan gradski prijevoz. Znači li to da nemaju nikakvih troškova?
Hvala VLADA TK SDA
Kakve veze vlada TK ima sa gradskim prevozom.. ako nemate pojma zašto komentarisete ?