Komentari (33)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Treba promijeniti naziv u zeljeznice sarajevo-mostar jer nema za ostatak
Pa imaš do granice dole.
Sarajevo - Budimpešta, Beograd, Zagreb sve su ukinuli, i ovo sto imaju prometa Sarajevo- Mostar zahvaljujuci turistima
u mrskom komunizmu ploce-beograd sarajevo-n. sad, subotica sarajevo-zagreb ploce-studgart !!!
i ovo je izmišljena cifra. čuj 106.106 a nije 106.107
U BECU JEDAN TRAMVAJ PREVEZE TOLIKO PUTNIKA NA JEDNOJ LINIJI ZA PAR SATI.A O ZELJEZNICAMA NE TREBA NI PRICATI POVEZANO SVE MOZES IC GDJE POZELIS.KAKVA BOSNA I ZELJEZNICE BIH.NEMAJU VOZA KAKO TREBA A O DRUGOM I NE PRICAT .VOZOVI KO U AFRICI.
Statisika je tacan zbir netacnih podataka! Opo poso! Zenica u nocnoj nema dospacera! motaj kablove
Evo me u Doboju na ž.stanici.Čekam brzi do Sarajeva već 4 godine. Klixe vraćaj sarajevo-x jer drugo ne znate ni pisat.
Samo da vidimo gdje smo u svjetskim razmjerama. Jedna mala Švicarska ima DNEVNOM preko 1milion putnika!!! Der positive Trend setzt sich fort: Im Jahr 2023 hat die SBB tglich 1,32 Millionen Personen (2022: 1,16 Millionen) transportiert und damit das Niveau aus dem Rekordjahr 2019 wieder erreicht; dies ist auch der Verdienst der SBB Mitarbeitenden.
Kada bi Željeznice Federacije BiH uveli par vozova (minimslno 6) na relaciji Sarajevo - Mostar - Sarajevo ova cifra bi išla na milijun putnika. Koliko samo turista ima u ova dva grada koji su zainteresovani za ovu vožnju?
Željeznički saobraćaj u BiH je 90% teretni, a 10% putnički. Direktor Džafić je dijete Željeznica i neko ko je ovu firmu iz ogromnog minusa doveo na zelenu granu. Paradoks je da vlasnik pruga nisu Željeznice, nego Vlada Federacije BiH a da Vlada FBiH godinama ne ulaže u taj dio infrastrukture. Samo relacija Pazarić-Podlugovi je u mnogome rasteretila pritisak na cestovni saobraćaj. Zamisli šta bi bilo da se iz Zenice do Sarajeva može doći za sat-sat i po.
Zasto za sat-sat i pol, pa sad se za toliko dolazi. Treba da bude brzi voz koji ce doci za 20-25 min, onda bi se isplatilo ici na posao iz Zenice. Npr. 70km udaljenost, 100km/h daje oko 25 minuta vrijeme.
Gdje ste ih prevozili tolike? U Kakanj?
Svaki biznis treba da bude viđen analizom podataka. Državne firme kasne svjetlosnu godinu. Baš me zanima koliko ih zna koristiti Power Bi npr
Ali uglavnom super za forsiranje statistika kod pojedinih autora. To je jedini način da vidimo gdje stojimo.
Voze do Podlugova. Gdje su linije Sarajevo - Banja Luka...Mostar Cirkus
Ima do Mostara
To "do Podlugova" a zapravo Visoko-Sarajevo je linija sarajevskog gradsko-prigradskog voza glpne
Sve čestitke! Jako lijepa vijest. Nadam se da će nastaviti idalje sa rastom. Preporuka samo da na Sarajevo-Mostar ruti koja je proglasena najljepsom rutom u Evropi, da ipak opefu prozore, ne bi li vidjeli tu ljepotu.
E jbg i ti sad zanovijetas.
Zar još nisu oprali prozore? Ja sam se vozio prije oko dvije godine s gostima, strancima, koji su htjeli vidjet tu najljepšu rutu u Evropi, ali su prozori bili toliko prljavi da se ništa nije moglo vidjeti. Sramota!
Ovo je bitno, željeznice su zakon
Kad treba zapad izvuci rudu sve preko noci prodiše i nestane politickih barijera i nesuglasica. Zna se onda ko je najveci kreator kontroliranog haosa u BiH.
Od ovoga 80% prevoz Roma od Zenice I Kaknja za Sa, na posao!
Ovoliko željeznice u npr. Danskoj (zemlji po velicni slicna nasoj) prevede za sat vremena
Danska ravna kao tepsija, pruge na sve strane, 6 miliona stanovnika, neuporedivo više turista, povezana i sa Švedskom preko Oresunda... Malo mozak uključiti i ne praviti infantilne ispade.