Komentari (33)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Treba promijeniti naziv u zeljeznice sarajevo-mostar jer nema za ostatak
Pa imaš do granice dole.
Sarajevo - Budimpešta, Beograd, Zagreb sve su ukinuli, i ovo sto imaju prometa Sarajevo- Mostar zahvaljujuci turistima
u mrskom komunizmu ploce-beograd sarajevo-n. sad, subotica sarajevo-zagreb ploce-studgart !!!
i ovo je izmišljena cifra. čuj 106.106 a nije 106.107
U BECU JEDAN TRAMVAJ PREVEZE TOLIKO PUTNIKA NA JEDNOJ LINIJI ZA PAR SATI.A O ZELJEZNICAMA NE TREBA NI PRICATI POVEZANO SVE MOZES IC GDJE POZELIS.KAKVA BOSNA I ZELJEZNICE BIH.NEMAJU VOZA KAKO TREBA A O DRUGOM I NE PRICAT .VOZOVI KO U AFRICI.
Statisika je tacan zbir netacnih podataka! Opo poso! Zenica u nocnoj nema dospacera! motaj kablove
Evo me u Doboju na ž.stanici.Čekam brzi do Sarajeva već 4 godine. Klixe vraćaj sarajevo-x jer drugo ne znate ni pisat.
Samo da vidimo gdje smo u svjetskim razmjerama. Jedna mala Švicarska ima DNEVNOM preko 1milion putnika!!! Der positive Trend setzt sich fort: Im Jahr 2023 hat die SBB tglich 1,32 Millionen Personen (2022: 1,16 Millionen) transportiert und damit das Niveau aus dem Rekordjahr 2019 wieder erreicht; dies ist auch der Verdienst der SBB Mitarbeitenden.
Kada bi Željeznice Federacije BiH uveli par vozova (minimslno 6) na relaciji Sarajevo - Mostar - Sarajevo ova cifra bi išla na milijun putnika. Koliko samo turista ima u ova dva grada koji su zainteresovani za ovu vožnju?
Željeznički saobraćaj u BiH je 90% teretni, a 10% putnički. Direktor Džafić je dijete Željeznica i neko ko je ovu firmu iz ogromnog minusa doveo na zelenu granu. Paradoks je da vlasnik pruga nisu Željeznice, nego Vlada Federacije BiH a da Vlada FBiH godinama ne ulaže u taj dio infrastrukture. Samo relacija Pazarić-Podlugovi je u mnogome rasteretila pritisak na cestovni saobraćaj. Zamisli šta bi bilo da se iz Zenice do Sarajeva može doći za sat-sat i po.
Zasto za sat-sat i pol, pa sad se za toliko dolazi. Treba da bude brzi voz koji ce doci za 20-25 min, onda bi se isplatilo ici na posao iz Zenice. Npr. 70km udaljenost, 100km/h daje oko 25 minuta vrijeme.
Voze do Podlugova. Gdje su linije Sarajevo - Banja Luka...Mostar Cirkus
To "do Podlugova" a zapravo Visoko-Sarajevo je linija sarajevskog gradsko-prigradskog voza glpne
Sve čestitke! Jako lijepa vijest. Nadam se da će nastaviti idalje sa rastom. Preporuka samo da na Sarajevo-Mostar ruti koja je proglasena najljepsom rutom u Evropi, da ipak opefu prozore, ne bi li vidjeli tu ljepotu.
Zar još nisu oprali prozore? Ja sam se vozio prije oko dvije godine s gostima, strancima, koji su htjeli vidjet tu najljepšu rutu u Evropi, ali su prozori bili toliko prljavi da se ništa nije moglo vidjeti. Sramota!
Ovo je bitno, željeznice su zakon
Kad treba zapad izvuci rudu sve preko noci prodiše i nestane politickih barijera i nesuglasica. Zna se onda ko je najveci kreator kontroliranog haosa u BiH.
Od ovoga 80% prevoz Roma od Zenice I Kaknja za Sa, na posao!
Ovoliko željeznice u npr. Danskoj (zemlji po velicni slicna nasoj) prevede za sat vremena
Danska ravna kao tepsija, pruge na sve strane, 6 miliona stanovnika, neuporedivo više turista, povezana i sa Švedskom preko Oresunda... Malo mozak uključiti i ne praviti infantilne ispade.