Komentari (84)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Prizori koji se vide putujući vozom kanjonom Neretve se ne mogu parama platiti, niti vidjeti iz auta ili autobusa. Prelijepo! A voz je jako udoban. Mislim da mnogi još ne shvataju šta im se ovdje nudi.
to smo mogli još prije 12 godina ali Bakir i ekipa dali su primat kamijonđiskom lobiju koji i dan danas praši. otvaraju pumpe i vozaju teretnjake...
Ko da se malo dizu ove zeljeznice. Al matere vam, eto matere vam, uspostavite trajnu liniju za more ...
Konkretno linija baš za more pruga ide do Ploča a iz Ploča opet mora se uzeti bus a usput se izbjegne ucjena hrvatskih željeznica. Ja mislim da je i ovako dobro do Čapljine i ima organizovan bus za Neum i Makarsku. Nema potrebe da ovo bude trajno je rmalo ko ide na more od oktobra do maja. Ostaje voz Sa-Čapljina redovna linija u sa6 sati iz Ča, i 16:20 iz Sa samo se sezonski ukida, ali ako bude interesa možda se produži kao što je i sada produžen
otkad se to voz piše velikim slovom?!
Za vrijeme toplotnog vala nad BIH, kada je u Sarajevu bilo oko 38 stepeni C, odlučih Talgom do Mostara. Uđoh u vagon, u kojem se nalazilo rezervisano sjedište, koji je vjerovatno cijeli dan stajao na suncu sve do polaska (cca 16.25h), i kojem nije bila uključena klima. Jednoj starijoj gospođi je umalo pozlilo, mala djeca su se uznemirila itd. Zaista se pitam, koliko moraš biti debilan, pa pustiti putnike da uđu u vagon, u kojem je preko 45 stepeni C i pri tome ne uključiti klimu?!
Nažalost je maćehinski odnos vlasti prema građanima, iako žive na račun građana, izgleda prešao kao virus i na Željeznice Federacije, kojima je putnik na zadnjem mjestu. A putnik plaća! Da je to tako, potvrđuju: neprestana kašnjenja vozova, vagoni sa vrelim zrakom u koji puštaju putnike i bez uključene klime, nefunkcionisanje liftova na željezničkim stanicama u SA i MO, presahle fontane i česme na stanicama, demolirane klupe na peronima, ukratko, ŽFBIH ne zaslužuju Talgo
Redovno se vozim tim vozom od prvog dana kako je uveden i to sto si napisao nema 1% istine.
PRIKAŽI ODGOVORE (5)
Zašto Željeznice nisu u stanju ispoštovati vlastiti red vožnje, i stizati na vrijeme bez zakašnjenja?! Zašto puštaju putnike samo na jedna vrata, i zašto nisu u stanju osmisliti eficijentniji način ulaska putnika, kako bi se izbjegla kašnjenja?! Zar je tako teško prekopirati druge, koji su to savladali još u prošlom vijeku?!
Na jedna vrata se ulazi iz razloga sto se zeli ova seljadija od naroda da navikne kupiti voznu kartu sto u proslosti nije bio slucaj. A sto se kasnjenja tice glavni problem je taj sto si nije dalo odobrenje da se vozi iznad 50km/h na pojedinim dionicama iako se moze. Razlog tome je, jednostavno, papirologija... fali samo jedan jednostavni potpis.
@kakosimi Opet moram istaci, da ocigledno nisi nosa promolio van bh. poslijeratnog voza, jer da jesi, znao bi, da se karte u normalnom svijetu i u nekadasnjoj normalnoj BIH mogu/mogle su da se kupe kod kondukteraaa (ova "a" znaci da ih je bilo vise). Inace, brzina od 50 km/h nije razlog kasnjenja, jer je sve istestirano prije prvog polaska. Razlog kasnjenja je veoma zaostao nacin tj. otvaranje jednih vrata, a u buducnosti ce biti razlozi kasnjenjima tipovi sa logikom poput tvoje
Zašto Željeznice ne čiste prozorska stakla na Talgu?! Turistima je više skoro nemoguće fotografisanje i snimanje prekrasnih prizora, jer su stakla mnooogo prljava. Nikada ih nisu očistili od puštanja u promet. Zašto se Željeznice ne brinu bolje o tim vozovima, koje smo platili svi mi, bh.gradjani, koji nismo na budžetu?!
Ono što mi nije jasno: zašto Talgo ne saobraća više puta na dan na relaciji Mostar - Sarajevo?! Svaki autobus koji polazi iz Mostara u "humano vrijeme" (ne u 06.30 zorom ili u 20.00 navečer, što radi Talgo) je krcat turistima, čak ih po 5-10 uvijek stoji u busu sve do SA. Isti je slučaj i za buseve, koji voze iz SA za MO. Da li se samo radi o nesposobnosti Željeznica ili je pak autobuski lobi "podmazao" tamo gdje treba?!
Jednostavno svaka zeljeznica je na putnickom saobracaju u gubitku pogotovo u BiH jer narod vise voli putovati busevima i nema naviku putovanja zeljeznicom.
@kakosimi Po tvom komentaru vidim da nosa nisi promolio van susjednih drzava, jer da jesi, znao bi da sve zemlje mnoogo ulazu u zeljeznicki saobracaj, i da se u mnogim zemljama karte za voz moraju kupiti i do mjesec-dva unaprijed zbog velike potraznje. Dakle, tvoja tvrdnja o opstem gubitku putnickog saobracaja "svake" zeljeznice je veliki supljak i dokaz tvoje neinformisanosti
Ko kaže da ne idemo u Tursku na ljetovanje. U Hercegovinu vozom idemo rodbini i prijateljima
Ko kaže da ne idemo u Tursku na ljetovanje. U Hercegovinu vozom idemo rodbini i prijateljima
u hrhb nam ne trebate.
a kome vi trebate?
@Federalac2000a ... mi nama, vi vama, srbi sebi i kraj usrane priče.
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
Dajte ljudi sta blatite, gdje vam je avanturistucki duh? 8 sati do mora...to se zove avantura
cuj zbog velikog interesa.........nesposobnjakovici jedni da sredite malo prugu, stanice, vozove i vagone i uvedete redovne linije više bi ljudi išlo vozom nego busom.
kad već pišete da je turska zakon i da tamo idete na ferije, ne znam što dolazite hrvatima.
Najveci problem BH vozova su korumpirani kondukteri. Nikad nisam platio kartu u zivotu. Dam 2 marke i vozim se kuda hocu! To je rak rana putnickog zeljeznickog prevoza! Podijeliti desetak otkaza i situacija bi se popravila za 1200%.
Pa i ti si isti kao i ti kondukteri jer svjesno pidkradaš i daješ mito kondukterima!!!
@cosmo.3 Prvi put kad sam dao kartu, covjek mi zaprijetio da je vise nikad ne kupim nego njemu da dam! :D
PRIKAŽI ODGOVORE (2)
Sve je to lijepo, mozda jednom iskustvo dozivjet ali brate dragi Autoprevoz Mostar nisu skupi, studentima pogotovo povoljno, eto za cas si na jugu nase zemlje. Dobri autobusi, ugodna voznja. Ovako te volja za zivotom prodje do Capljine, a za dalju voznju prema moru da ne pricam.
Ocigledno bisi putovala vozom. Voz stigne do mostara za 2 sata ni autom ne mozes prije ako imalo normalno vozis a karta je duplo jeftinija a voznja udobnija.
Nije skup ni voz oko 15 KM povratna Sarajevo-Mostar a za studente je još jeftinija. Brže sigurno nećeš doći ni autobusom a o udobnosti ne bih govorio nema tog autobusa koji se može mjeriti sa ovim vozom. Putovao sam autobusima i po BIH i regiji i x puta za Njemačku i nije ni jedan bus udobniji od ovog voza. Sarajevo-Mostar oko 2 sata, a Mostar -Čapljina meni trebalo 25 min. Od Konjica pa do Čapljine voz ide između 90 i 105 km/h