Ono što mi nije jasno: zašto Talgo ne saobraća više puta na dan na relaciji Mostar - Sarajevo?! Svaki autobus koji polazi iz Mostara u "humano vrijeme" (ne u 06.30 zorom ili u 20.00 navečer, što radi Talgo) je krcat turistima, čak ih po 5-10 uvijek stoji u busu sve do SA. Isti je slučaj i za buseve, koji voze iz SA za MO. Da li se samo radi o nesposobnosti Željeznica ili je pak autobuski lobi "podmazao" tamo gdje treba?!
Jednostavno svaka zeljeznica je na putnickom saobracaju u gubitku pogotovo u BiH jer narod vise voli putovati busevima i nema naviku putovanja zeljeznicom.
@kakosimi
Po tvom komentaru vidim da nosa nisi promolio van susjednih drzava, jer da jesi, znao bi da sve zemlje mnoogo ulazu u zeljeznicki saobracaj, i da se u mnogim zemljama karte za voz moraju kupiti i do mjesec-dva unaprijed zbog velike potraznje. Dakle, tvoja tvrdnja o opstem gubitku putnickog saobracaja "svake" zeljeznice je veliki supljak i dokaz tvoje neinformisanosti
@kakosimi Bojim se da ne razumijem tu logiku- Željeznica je na gubitku s putničkim saobraćajem, pa je jedinu liniju iz glavnog grada Hercegovine postavila na 6:30 ujutro. Narod nema naviku zato jer ne može ni doći do voza u cik zore.