U Domu mladih
0

Sedma Brending konferencija počinje 02. juna u Sarajevu

Klix.ba
Sedma Brending konferencija, pod sloganom "Brand New Jungle", održat će se 02. juna u sarajevskom Domu mladih, u organizaciji agencije Via Media. Tržište je džungla, a ovogodišnja Brending konferencija otkriva da li u džungli postoje pravila i kako postati njen kralj.

"Brand New Jungle", slogan je koji šalje jasnu poruku da je usljed globalizacije, digitalizacije, brzih i velikih promjena u svijetu komunikacija, utakmica koju igraju veliki i mali brendovi postala nepredvidiva i nemilosrdna, sa pravilima koja se stalno mijenjaju.

I ove godine među predavačima će se naći neka od najznačajnijih svjetskih imena iz oblasti brendinga poput: Daniela Pankraza (Leo Burnett Sydney), Paula Colemana (OMD EMEA agencija), Konstantina Kostadinova i Zarene Kancheve (Viber), Dalibora Šumige (Promosapiens).

U sklopu konferencije bit će održane i dvije panel diskusije na temu ”Ko još sluša papagaje?” i ”Ko je kralj džungle?”, koje će dati odgovor na pitanje koliko je danas na prezasićenom tržištu važno biti autentičan.

Brending konferencija ima za cilj povećati svijest lokalnih kompanija o značaju brendinga i njegovom utjecaju na razvoj bh. privrede te uključiti studente i akademsku zajednicu.

Brojne kompanije i ove godine podržale su Brending konferenciju, poput Orbico, MarketMakers, Sberbank, Courtyard Marriott, Menprom, Manpower Group, Peugeot, Kolektiv d.o.o., Foreign Investors Council, HTC i Edward Bernays.

"Sberbank je jedan od najvećih bankarskih brendova u Evropi. Svjesni smo značaja upravljanja brendom, percepcije koja se kreira o brendu, i osjećaja koji izaziva kod klijenata ali i šire javnosti. Zbog toga je ova konferencija izvrsna prilika da sa kolegama iz branše podijelimo svoje iskustvo i znanje", izjavio je Vedran Peršić, direktor za marketing i komunikacije Sberbank BH koja je dugogodišnji partner Brending konferencije.

Brending konferencija je od ove godine i zvanični partner "Cannes Lions International Festival of Creativity", što je potvrda da postaje brend s regionalnom prepoznatljivošću.