Hrvatske ceste su 12. januara ove godine donijele odluku o odabiru kineske ponude za gradnju Pelješkog mosta u iznosu od 2,08 milijardi kuna, podsjeća hrvatski Večernji.
Otad je tekao rok mirovanja od 15 dana u kojem su kompanije čije ponude nisu odabrane imale pravo na podnošenje žalbe. U drugom krugu konkursa za gradnju Pelješkog mosta svoje konačne ponude poslale su tri kompanije odnosno konzorcija.
Uz Kineze, to su bili još Strabag čija je ponuda bila teška 2,6 milijardi kuna te talijansko-turski konzorcij Astaldija i Ictasa koji je ponudio da će most sagraditi za 2,5 milijardi kuna. No ponuda Astaldija i Icatasa nije ni razmatrana zbog neodgovarajućih bankarskih garancija.
Strabagova žalba znači da će se cijeli postupak ugovaranja radova za Pelješki most odužiti i dva mjeseca jer Dkomu nekad treba i toliko da donese odluku, pogotovo u složenim i vrijednim nabavkama kao što su radovi na gradnji Pelješkog mosta.
Strabagova žalba već je peta na konkursu za gradnju Pelješkog mosta. U prvom krugu tog konkursa, koji je bio objavljen 21. juna 2016., uložene su tri žalbe, zbog čega je rok za podnošenje prijava bio produžen s 22. augusta na 2.decembar 2016., dakle za gotovo tri i po mjeseca.
Čim je krenuo drugi krug tog konkursa, u martu prošle godine, uložena je još jedna žalba pa su stoga ponude za gradnju mosta otvorene u rujnu prošle godine. Dkom je od dosadašnje četiri žalbe prihvatio samo jednu, ostale su odbijene.