Utisci nakon velike regionalne branding konferencije: U Sarajevo je svima zanimljivo doći
![Foto: T. S./Klix.ba](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/b_230602089.jpg?v=1)
Program konferencije sadrži šest tematskih cjelina - Brand New Digital, Brand New Strategy, Brand New Creative, Brand New Production i Brand New AI i o svakoj od tih tema diskutovat će vrhunski govornici iz BiH, regiona i svijeta.
Davor Bruketa jedan je od najistaknutijih dizajnera, kreativni direktor i suvlasnik reklamne agencije Bruketa&Žinić&Grey, bio je jedan od govornika. On je nakon svoje prezentacije poručio da mu je izuzetno drago što je danas u Sarajevu na najznačajnijem branding događaju u regiji.
"Velika je čast razgovarati sa ljudima ovdje i imati prezentaciju na ovoj konferenciji zato što na ovu konferenciju dolaze jedni od najvećih ne iz regije, nego iz cijelog svijeta. Divno je što Sarajevo ima takav događaj", rekao je.
![Davor Bruketa (Foto: T. S./Klix.ba)](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/230602089.4_xl.jpg?v=1730639445)
Medijima se obratio i Michael Corcoran, direktor Social & Creative Content odjela Ryanaira. On je kazao da je impresioniran organizacijom i cijelim događajem.
"Moram reći da sam zaista impresioniran, čak donekle i šokiran sa brojem učesnika, sa nivoom produkcije, sa profesionalnošću ljudi koji ovdje rade. Oduševljen sam sa miksom učesnika gdje imamo i studente i profesionalce iz svih područja marketinške industrije. Nadam se da ću biti pozvan i sljedeći put", rekao je.
![Michael Corcoran (Foto: T. S./Klix.ba)](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/230602089.1_xl.jpg?v=1730639445)
Haris Mujanović, direktor agencije Via Media, danas je otvorio "Brand New Game" i poručio da je Branding konferencija već sama uspjela da postane svojevrsni brend koji je u Sarajevo doveo vrhunske stručnjake iz advertisinga i kreativne industrije.
"Preko 600 profesionalaca danas je imalo priliku dijeliti znanje i razmjenjivati iskustva, ali i razgovarati o budućnosti naše industrije koja se nalazi na prijelomnoj tačci sa mnoštvo izazova, ali i puno neiskorištenog potencijala", rekao je.
![Haris Mujanović (Foto: T. S./Klix.ba)](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/230602089.3_xl.jpg?v=1730639445)
Mujanović je kazao da je posebno sretan što su danas tu skoro svi predstavnici agencija BiH, najjači oglašivači i najjači mediji što znači da su uspjeli čitavu advertising scenu okupiti na jednom mjestu gdje se razgovara upravo o toj budućnosti i svim potencijalima.
"Sarajevo i Bosna i Hercegovina imaju svoju neku energiju koja je zaista zanimljiva svim govornicima i poprilično lako ih dovedemo u Sarajevo. Svi žele da vide Stari grad, da se upoznaju s našom kulturom. Valjda mi, Bosanci i Hercegovci, imamo tu toplinu po kojoj smo poznati i uspijemo i velike svjetske zvijezde dovesti u Sarajevo. A po našem iskustvu sa velikim ljudima je nekako i najlakše sarađivati", rekao je.