Vanjskotrgovinska komora nastavlja promovirati oglašavanje putem kompanija koje ne plaćaju porez BiH
Kako su naveli u pozivu, webinar treba da pomogne boljem razumijevanju digitalnog marketinga, odnosno kako funkcionišu Facebook, Instagram i Google oglašavanje, zatim Newsletter marketing i osnove optimizacije za web stranice (SEO). Dobijena znanja na webinaru bi, prema njihovom mišljenju, trebalo da polaznicima omoguće dolazak do vrijednih kontakata u poslovnom svijetu i efikasnu ličnu promociju ili promociju brenda koji se zastupa.
Da stvar bude tragikomičnija, edukacija se plaća 100 KM bez PDV-a.
Google i Facebook nisu registrovani u Bosni i Hercegovini, a uprkos tome prodaju oglasni prostor ovdje te time oštećuju porezni sistem za značajan novčani iznos.
Ranijih godina su se iz Vanjskotrgovinske komore BiH pravdali da se radi samo o edukaciji te da se to sve organizira u skladu s interesima njenih članica, ali je posve intrigatno zašto se zaobilaze drugi načini internet oglašavanja.
Bez obzira na kritike koje su i ranijih godina stizale s raznih adresa u našoj zemlji, Vanjskotrgovinska komora sve to ignoriše i nastavlja poslovati u skladu s interesima koji su protivni konceptima po kojima je osnovana, ali i zakonima ove države.
U svijetu su pak posve drugačiji trendovi gdje se kompanije kao što je Facebook zakonski prisiljavaju da plaćaju i za medijski sadržaj koji se objavljuje na njihovim mrežama, kao što je slučaj u Australiji posljednjih mjeseci.
Vanjskotrgovinska komora motivira na oglašavanje putem kompanija koje samo izvlače novac iz BiH i ne plaćaju porez, Uprava za indirektno oporezivanje pohvalila se kako je svjetski tehnološki gigant Apple postao prva strana kompanija koja je platila PDV u Bosni i Hercegovini za usluge koje su kupili građani BiH na internetu.