Komentari (80)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Trojka udara na bosnjake opet...
Kako je ovo SDA odobrila evo jos se cudu cudim
Kakva trojka, federalna vlast odobrila
Normalno. Zivi svijet i u Hrasnici. Da se sdO pitala to bi otislo u neki propali tunel ili kruzni tok, respiratore i u privatne dzepove
I u Hurme
Ovo treba da znaju kritičari vlade KS koji trube kako su nas zadužili generacijama zbog tramvajske pruge. Odavno je poznato kako ti krediti funkcionišu, ali važno je kritikovati bez osnove.
Ovo je prijeko potrebno Sarajevu, i naravno trola do Vogosce. Sve pohvale!!
ovaj tamvaj na slici mutan ko jeti.
Odmah onda ide uspinjača na igman za bježaniju iz smoga💪
Jel ovaj kredit i mi iz Krajine moramo plaćati ili ne moramo? Pitam za dijete svoje.
Pise u tekstu da je duznik KS a ne FBIH!!!!
HVALA TI FORTO U IME FEDERACIJE !!!!!
Bilo bi dobro da ima tramvaj i do Dobrinje. Zatim tramvaj koji ne staje nigdje i povezuje Zeljeznicku I Autobusku stanicu sa Aerodromom, ali i Ilidžu sa Aerodromom jedan veliki moderni terminal, sa ukopanim metroom. To bi olakšalo svim putnicima i turistima.
SF varijanta al odlična
Bilo bi najbolje da se napravi žičara Baščaršija-Ilidža-Hrasnica, ne bi bilo gužve u saobraćaju
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
UKIDANJEM KANTONA STEDIMO PET MILIAJRDI MARAKA
Pa za te pare se može Hrasnca na Ilidžu prenijeti !
kakvih ba 20 tramvajski stanica do Hrasnice
SVAKA SE RACUNA KAO 2!!! POGLEDAJ PROJEKAT!
10 al za dva smjera je 20.. ne kontaš. Nemoj ništa onda ni pisati
Bolje bi bilo da su dobrinju povezali tramvajem (ima više stanovnika), nema u hrasnici više industrije kao prije.
Velika je šteta što radove nisu dobile bosanske firme
Ova investicija nema nikakvu ekonomsku opravdanost i ovo je samo pranje para. Ako je to ind. zona i radi mnogo radnika a nema ih više od 500 do 700 a to je sve 90% prva smjena. Privatno vozilo koristi minimalno 70% radnika a svi ostali će da se voze ujutro od 06h-08h i kasnije od 15 do 17h. Strašno da se planira graditi pruga a kasnije kupovina preskupih tramvaja, užas ! Pa zar nije bolje odmah kupiti 10 novih elektro autobusa i riješiti problem sa uštedom od sigurno 70%
Djeca koja idu u skole (srednje), studenti koji putuju do grada, ljudi koji putuju ljekaru?
woohoooo, super stvar! bar malo ce pomoci zraku ilidze, a i olaksati ce dnevno saobracaj debelo.
Ok podržavam, ali bez još jedno 20 tramvaja minimalno čekanje na isti ce trajati minimum sat vremena.