Zuckerberg: Očekujem povratak oglašivača, neće se mijenjati politika Facebooka
Business Insider piše da su brojne velike kompanije koje su koristile Facebook za oglašavanje optužile ovu društvenu mrežu da je previše "spora i nevoljna" kada je riječ o uklanjanju sadržaja koji potiču na govor mržnje i rasizam.
Međutim, Zuckerberg izgleda prkosi takvim navodima te je poručio kako smatra da će se upravo ti oglašivači uskoro vratiti na navedenu platformu.
Na jednom od sastanaka, kazao je zaposlenicima kako ne planira mijenjati politiku Facebooka prema govoru mržnje uprkos bojkotu oglašivača kojem se priključilo trenutno više od 500 kompanija.
"Nećemo mijenjati našu politiku bilo čega zbog prijetnje malom ili bilo kojem postotku prihoda", kazao je tom prilikom Zuckerberg.
Iz Facebook kompanije su također najavili da se Zuckerberg odlučio sastati s organizatorima bojkota "Stop Hate for profit". Ali, sudeći prema stavovima koje je podijelio sa zaposlenima, ni to neće završiti dobro.
Naime, rekao je kako bi popuštanje u ovom trenutku značilo kapitulaciju koja bi dugoročno ohrabrila i druge na sličnu taktiku.
Tržišna kapitalizacija Facebooka pala je za 60 milijardi američkih dolara u samo dva dana nakon što je bojkot oglašivača predvođen grupom nevladinih organizacija počeo rasti, ali vrijednost dionica uglavnom se u međuvremenu oporavila.
Bojkot je pokrenut nakon što Facebook nije reagovao na kontroverzne objave američkog predsjednika Donalda Trumpa, u kojima je pozivao na nasilje protiv ljudi koji protestuju zbog policijske brutalnosti i sistemskog rasizma.
Među oglašivačima koji bojkotuju Facebook nalaze se i poznati brendovi poput Coca-Cole, Forda, Starbucksa, Verizona, Adidasa i Unilevera koji su povukli svoje oglase s ove društvene mreže.
U Facebooku su u međuvremenu pristali stavljati oznake s upozorenjem na objave političara koji govorom mržnje krše njihova pravila korištenja, kao i postrožiti pravila za oglašavanje.