Volkswagen s konceptom ID.EVERY1 najavljuje električni model od 20.000 eura
![Foto: Volkswagen](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/b_250205173.jpg?v=1)
Čini se da Volkswagen zna kako plivati protiv plime u segmentu manjih električnih automobila. Riječ je o formatu manjem od četiri metra, koji će ubrzo postati sve zastupljeniji i predstavljat će važnu ponudu na tržištu 2026. godine kada se pojavi Kia EV2 i novi Renault Twingo.
Ovo je trebao da bude blizanac budućeg Twinga, ali pregovori između Francuza i Nijemaca nisu urodili plodom. Sada, kada je Twingo već 90 posto razvijen, njemački kolos je bio primoran da samostalno razvije svoj baterijski mini ID.1.
![](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/250205173.4_xl.jpg?v=1738779189)
Njemački proizvođač je potvrdio da ćemo ga vidjeti sljedećeg marta u punom sjaju pod imenom Volkswagen ID.EVERY1. Poseban naziv koji koristi sinonim za "sve" na engleskom, slično kao što su predstavili s većim konceptnim modelom, Volkswagen ID.2ALL.
Curenje iz Evropskog registra patenata otkrilo je prijavu za zaštitu ovog imena koja će se koristiti samo u konceptualnoj pretpremijeri i u marketinškim komunikacijama prije konačnog proizvodnog modela koji će biti otkriven 2027. godine, što se može poklopiti s novim izdanjem sajma automobila u Minhenu ili Frankfurtu.
![](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/250205173.2_xl.jpg?v=1738779073)
Izgled novog Volkswagen ID.1 je potpuno promijenjen, jer nimalo ne liči na nadolazeći ID.2, ali ima jaku poveznicu s konceptom ID. Life. Pogled sprijeda govori mnogo više nego što se čini na prvi pogled, bit će to niži i sportskiji model nego inače, a farovi imaju eliptični oblik, integrisani u jednu cjelinu. Logo je dio rasvjete, kao i okomite škrge na krajevima branika, barem za sada.
Kao što se i očekivalo predstojeći Volkswagen ID.1 će biti baziran na MEB+ platformi i koštaće nešto manje od 20.000 eura. Imat će pet sjedišta i mjerit će manje od četiri metra u dužinu. Takođe, posjedovat će minimalističku, ali digitalnu i povezanu unutrašnjost i mehaničke opcije s jednim električnim motorom do 115 KS, s pogonom preko prednje osovine u "pratnji" dvije baterije i maksimalnim dometom od, najviše, 300 kilometara.