Ebemga gsn sarovicu, tuzlanski kanton ima oko 450.000 ljudi, sira regija bijeljine preko koje bi koridor trebao preci jos sigurno 250.000. To je oko 700.000 ljudi. To je petina stanovnistava bosne na relativno malom prostoru. Je li bolje povezati ove dvije regije koje su trenutno prakticno u saobracajnoj blokadi ili nekakve vrleti i sumetine gdje ziva dusa ne zivi. Valjda je bolje napravi brzu cestu prema visegradu i tako se spojiti sa srbijom.
@vizitor Po ovom prijedlogu neće se ni Sandžak povezati! U ostalom neće se valjda samo srbija pitati kuda ovaj put da prolazi i ako se ne dogovorimo ostaje upravo ono što je Šarović rekao a to je da će na kraju Turci dlučiti jer su i njihove pare! Ko ima pare taj naručuje muziku a ostali ili je slušaju ili će začepiti uši!
@dubrava1929 Mescini sda je spominjala trasu prema gorazdu i dalje u srbiju. Koja god trasa da ode istocno od sarajeva godice sandzaku. A privredno-industrijski i svakako drugacije i logicnije bilo bi saobracajno povezati regiju koja ima potencijal kao tuzlanska i bijeljinska. Npr. Tuzlanski aerodrom ima fantasticne uslove za rad, jedan je od rijetkih gdje je moguce uzletanje i sletanje na obje strane piste, kargo centar bi se mogao osnovati za cijelu regiju, ali bez puta njonjo.
@vizitor Logično je da postoje razni interesi a u ovom slučaju regionalni jer ipak je dobar put preduslov za razvoj cijele regije! U svakom slučaju šire gledano profitiraće i BiH i Srbija pogotovu što ih neće puno koštati!