A niko se u ovom kantonu ne pita zasto je "komercijala" komercijala. Moje je pitanje: zasto za "komercijalu" ne vazi mjesecna karta? Kao da ona vozi iz Ivan Sedla do Vijecnice, a ne iz Dobrinje.Zasto moje dijete-redovan student Univerziteta u Sarajevu potrosi mjesecno oko 100 KM za prevoz koemrcijalom umjesto 16 KM koliko kosta studentska mjesecna karta? Valjda da GRAS-ovi neradnici mogu i dalje krasti, pa odatle se finansirao Bimbin univerzitet u Travniku.
Moze, doista, dragi Karaula, ali ti tada treba 1,5 sata da dodjes do fakulteta. I to ako izadjes na pravoj stanici jer zimi se od prljavstine na prozorima trolejbusa ne vidi nista, cak ni stanica na kojoj treba da izadjes. A i to pod uslovom da troli ne spada prikljucak na struju svaki kilometar. Opet mi niste odgovorili na moje pitanje, zasto bi "komercijala" bila komercijala? Po toj logici cemo uskoro imati i neke tramvaje u kojima nece vaziti mjesecna karta.