Moze, doista, dragi Karaula, ali ti tada treba 1,5 sata da dodjes do fakulteta. I to ako izadjes na pravoj stanici jer zimi se od prljavstine na prozorima trolejbusa ne vidi nista, cak ni stanica na kojoj treba da izadjes. A i to pod uslovom da troli ne spada prikljucak na struju svaki kilometar. Opet mi niste odgovorili na moje pitanje, zasto bi "komercijala" bila komercijala? Po toj logici cemo uskoro imati i neke tramvaje u kojima nece vaziti mjesecna karta.
A sjecate se natpisa na GRAS-ovim vozilima kad su slavili godisnjicu?Pisalo je (a pise i sad na nekim od njih): "124 godine GRAS-a". Ponosno ce reci: "Imali smo tramvaj prije Beca". Jesmo, a sad nemamo ni oznake koje linije kuda voze, vozni red u KS ne postoji, hajde nadjite na nekom stajalistu vozni red. To bi bilo za Repley-a. Toliko o poredjenju s Becom.
Da je ista vrijedio bio bi u kosarkaskom sportu ili biznisu. Ovako dodje nama svima. Nista manje nego za premijera. To nam moze servirati samo ova bolesna stranka sto se odaziva na SDA. Pa ti sad operi zube nakon 22 sata ako mozes. Pa znaju li da je proslo "10 najtezih (godina)"? Ili treba da prodje 100 godina bez vode?
Propali kosarkas, alias premijer Vlade KS je studirao (nazalost) na Univerzitetu u Sarajevu. Sjecate se slike njegovog i indeksa Nasera Orica u "Slobodnoj Bosni"?Pa bili su najbolji studenti na DIF-u, polagase junacine po nekoliko ispita na dan. I sve same desetke. I ja sam imao desetke, ali mi je za 8 ispita trebao cijeli mjesec. Pitajte profesore koji su im davali te ocjene.Kladim se da doticni nisu bili pet puta na tom fakultetu, a da su im drugi nosili indekse na upis ocjena.
I zasto "komercijala" staje na svakoj stanici od Nedzarica do Viejcnice kad tom linijom voze tramvaji svakih 3-4 minute? Pa kad sjednes u "komercijalu" na polaznoj stanici, treba ti najmanje 50 minuta da dodjes do Principovog mosta i izadjes zguzvan, oznojen ili mokar jer vozac primi 300 putnika na toj liniji jer je "komercijalna", donosi kes koji ide ko zna kuda.
A niko se u ovom kantonu ne pita zasto je "komercijala" komercijala. Moje je pitanje: zasto za "komercijalu" ne vazi mjesecna karta? Kao da ona vozi iz Ivan Sedla do Vijecnice, a ne iz Dobrinje.Zasto moje dijete-redovan student Univerziteta u Sarajevu potrosi mjesecno oko 100 KM za prevoz koemrcijalom umjesto 16 KM koliko kosta studentska mjesecna karta? Valjda da GRAS-ovi neradnici mogu i dalje krasti, pa odatle se finansirao Bimbin univerzitet u Travniku.