Na stranu sto je trasa preko Visegrada duplo duza, a s tim i duplo skuplja, ali sta to proizvodi Visegrad, a sta Bijeljina, da ne govorim o Tuzli? Koja je ekonomska racunica ?
Odgovor je da je jedina racunica da se Srbijanci povezu sa pravoslavnim Bosancima, iako nema nikakve razumne logike. Ako je logika nacionalizam, onda logika ministra Juska treba da bude racionalizam. Ili ce biti Sarajevo - Tuzla - Bijeljina, ili nece biti puta. I ako popustite, ovog puta ima da visite!!! ZAPAMTITE!!!
...iz Srbije će u perspektivi sve više kinte da kaplje. Uvezuješ se sa ekonomskim čvorištem kao što je Beograd.
I naposletku ovo što ti navodiš: jasna je prednost ako put ide preko Višegrada: FBiH će morati da pljucne manje kinte. Put ka SA-Tuzla pa dalje je skuplji, dok je ovo puno jevtinija varijanta. Al svejedno. Kao i u normalnom svetu i biznisu: ako hoćeš više plati.
Jarane daj broj od svog dilera svaga ti... kako je bolan duže kad Sarajevo- Višegrad je sad 105 km, A do Žepča preko kojeg ovi genijalci zamišljaju put da ide pa na Tuzlu ima skoro toliko. Jedino ako od Žepča do Bijeljine ima 20 km, onda si u pravu...
@ninina Ne placa svako svoj put. U RS-u se trosi goriva 20% od ukupne potrosnje u BiH, a RS-u ide 40% od akciza na gorivo. Dakle, FBiH itetako pravi puteve u RS-u.