Komentari (267)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Ova cesta je jedino RS-u i Srbiji korisna. RS-u jer vole ici tamo i imaju porodice. Sribiji da mogu svoje proizvode lakse uvoziti u BiH. Odnosno navedite mi jedan argument zasto bi FBiH ucestvovala u ovome ?
"Već sada je zabilježen visok rast bh. izvoza u razmjeni sa Srbijom i on iznosi 496,4 miliona KM, dok uvoz iznosi 938,8 miliona KM u odnosu na prvo prošlogodišnje polugodište."
zelim reci RS i Srbija mogu imati fantazije i sulude zahtjeve al ovo definitivno nece biti od FBiH finansirano ili cak od BiH. Vecina puta je kroz RS vukojebine
PRIKAŽI ODGOVORE (9)
Ova trasa je korisna iz razloga sto bi se olaksala komunikacija gradjana iz Gorazda sa glavnim gradom, mislim da ne bi trebalo vrsiti prevelik pritisak da bude neka druga trasa jer su oni sada slijepo crijevo FBiH...iako je poveznica preko Tuzle korisna zbog broja gradjana kojima bi se olaksao put ka Sarajevu.
Haha, haha. Prvo Sarajevo, pa onda Sandzak, sad Gorazde koristite da vam Turci odrade koridor 11? Base ste bijedni.
Srbija gleda svoju korist jer je veći dio puta u Srbiji što znači da će Srbija ubrati više na cestarini. Nažalost, za BiH ovaj put nema veliko značenje jer prolazi kroz ''mrtav kraj''. E sad, ako BiH pametno odigra ovu rundu i nastavi graditi puteve kroz Srednju Bosnu i dalje prema Bihaću, mogli preusmjeriti kroz BiH sav promet robe iz Turske/Bugarske prema Zapadu jer će brže biti voziti preko BiH nego preko Beograda i dalje na A3 kroz RH.
Ja sam za gradnje autoputeva... Ali ova nama nebi koristila nista,samo bi Srbiji... Neka grade oni i RS federacija nek se nastavi povezivati sa HR na obe strane drzave... Skupo bi platili a zaobisli bi mnogoljudnu Tuzlu da bi povezali Visegrad
ako znaju racunat nek saberu 2 i 2 a mogu pitat i Erdogana, ici ce kuda su se dogovorili Vucic i Erdogan
Novinari klixa su il peta kolona ili potpuno u informativnoj blokadi, dok brojni mediji bruje o izjavi Erdogana, datoj u Novom Pazaru, da je najbolja trasa preko Tuzle, ali da istovremeno treba graditi i krak preko Sandžaka i da to nije nimalo nerealno rješenje ..., Dakle, Erdo ima jasnu viziju, a interes mu je da poveže Bosnu (preko Srbije) sa Turskom (uključujući i Sandžak) ... a Vučić šta god dobije na poklon za uhar mu je, tako da Dačić može idalje da pjeva
Samo sanjajte
Na stranu sto je trasa preko Visegrada duplo duza, a s tim i duplo skuplja, ali sta to proizvodi Visegrad, a sta Bijeljina, da ne govorim o Tuzli? Koja je ekonomska racunica ? Odgovor je da je jedina racunica da se Srbijanci povezu sa pravoslavnim Bosancima, iako nema nikakve razumne logike. Ako je logika nacionalizam, onda logika ministra Juska treba da bude racionalizam. Ili ce biti Sarajevo - Tuzla - Bijeljina, ili nece biti puta. I ako popustite, ovog puta ima da visite!!! ZAPAMTITE!!!
...iz Srbije će u perspektivi sve više kinte da kaplje. Uvezuješ se sa ekonomskim čvorištem kao što je Beograd. I naposletku ovo što ti navodiš: jasna je prednost ako put ide preko Višegrada: FBiH će morati da pljucne manje kinte. Put ka SA-Tuzla pa dalje je skuplji, dok je ovo puno jevtinija varijanta. Al svejedno. Kao i u normalnom svetu i biznisu: ako hoćeš više plati.
Jarane daj broj od svog dilera svaga ti... kako je bolan duže kad Sarajevo- Višegrad je sad 105 km, A do Žepča preko kojeg ovi genijalci zamišljaju put da ide pa na Tuzlu ima skoro toliko. Jedino ako od Žepča do Bijeljine ima 20 km, onda si u pravu...
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
Preko Tuzle i Brckog moze preko Visegrada nece moci jer znamo za namjere koje nisu dobro namjerne. Bojkot stoko
...a da ćete se vi nakačiti na taj gotov autoput jer je SA odmah na enitetskoj granici. Ako se FBiH odluči da pravi put preko Tuzle sama će morati da pita Turke za još kinte ili da sama kašira svoj autoput do priključka na ovaj autoput iz RS-a (9. jaunuar) koji ionako se gradi kako bi de nakačio posle Bijeljine, kod Rume na petlji, na autoput Beograd-Zagreb.
@Automatic99 Ovaj us*ani Klix mi ne postuje svaki prvi komentar. Za*ebi, ne mogu ponovo da ga pišem.
Opet nista o Peljeskom mostu pyahhhh...
Pod 1. Nama taj autoput ne treba jer vodi za nigdje 2. Nama treba autoput Bijaca-mostar-konjic-sarajevo-zenica-zepce-tuzla-srebrenik-orasje 3 varijanta na svilaj je cista glupost jer je iskljuce tk kanton sa milion stanovnika 4. A to sa turcima nek grade srbija i sumska sta hoce sta nas to zaboli
Gologuzi a vi bi nesto da gradite, mozete eventuelno da izgradite neki kokosinjac i to na kredit. Ne mozete ni mjesec dana da prezivite bez tudjih kredita a kamoli da gradite, fukare pobozne.
Turci placaju i Turci rjesavaju kuda ide trasa
Vucic i Dodik samo mogu dobiti autoput do pi**e materine i to je to !!! Pusite se
vidite ovako, beograd na vodi=sarajevo, arapi ovamo, arapi tamo, i kako najbrze da stignu iz stana u bg do vikendice na elidzi, pa autoputem, usput vide šume i zelenilo, malo zlatibor, malo visegrad, malo romaniju i eto ih ovdje možda se i prosipam ali ima logike
ILI CE AUTOCESTA BITI TRASOM SARAJEVO - TUZLA - BIJELJINA - BEOGRAD ILI JE NAJPAMETNIJE DA SUMADINCI MOLE TURKE DA IM IZGRADE CIJELI KORIDOR 11 I DA IH SPAJAJU SA PODGORICOM, A NE SARAJEVOM, JER TO NIJE SPOJ SA SARAJEVOM. ONAJ IZ SARAJEVA KOJI BUDE USAO U TAJ PROJEKT, A ON NE BUDE ISAO NA BIJELJINU, TAJ JE IZDAJICA. JESI CUO FAHRUDINE RADONCICU?
Turci su rekli Beograd - Sarajevo, a da ih trasa ne zanima. Onda su sumadijski bijednici kao i uvijek, pokusali prejebati drugu stranu, to znaci Sarajevo, pa su skontali da bi time mogli ubiti dvije muhe. Navuci saobracaj na koridor 11 tako da Turci naprave spojnicu ka koridor 5C, sto bi garantovalo veci saobracaj na koridoru 11, a osim toga, Turci bi im izgradili koridor 11 u vecem dijelu Srbije za koji oni nemaju ni znanja, ni novaca.
Na kraju, zbog proklestva sumadijskih bijednika, kao u uvijek, dobiti ce quuurac u usta i Turci ce najvjerovatnije odustati od cijele stvari, sto bi iskreno bilo i najpametnije za njih, jer trasa preko Visegrada ni pod razno nece biti isplativa, a u svakom slucaju ce zavrsiti u njivi. A ako Istocno Sarajevo bude glumilo frajere, mogli bi oni preko Pala, Romanije i Olova u Sarajevo.
PRIKAŽI ODGOVORE (1)