Statistika je varljiva stvar. Beograd je prvi u regiji jer je jedini međunarodni aerodorom u Srbiji. Tamo ne postoje domaći letovi. Doduše, slično je i sa Sarajevom u BiH iako ima nešto malo letova za Banja Luku, Tuzlu i Mostar. Hrvatska ima 7 međunarodnih aerodroma (Zagreb, Dubrovnik, Split, Zadar, Rijeka, Pula, Osijek) s godišnjim prometom od 10 milijuna putnika, dakle dvaput više od prvoplasiranog Beograda kao jedinog srbijanskog aerodroma.
@ixo djelimično se slažem sa tobom ali Srbija ima aerodrom u Nišu odakle uglavnom leti Wizz air kao iz Tuzle. U svakom slučaju žalosno je da smo i u ovom kao i u većini stvari kada je neki napredak u pitanju zadnji
@NestoNovo pa Beograd jest veći regionalni hub od Zagreba, zahvaljujući u prvom redu arapskim koncesionarima. Ja pišem o prometu putnika i o tome da Hrvatska ima i domaće letove npr. Zagreb-Split, Zagreb-Dubrovnik itd. dok nema koliko znam leta Beograd-Niš. Naravno da je turizam glavni razlog najvećeg broja putnika na hrvatskim aerodromima, ali i turizam je industrijska grana. Samo tri najveća hrvatska aerodroma Zagreb, Split i Dubrovnik imaju 8,5 milijuna putnika godišnje.
p.s. naravno da je zimi promet manji, ali stalno imaš domaće letove i dobro su popunjeni i usred zime... pa Dubrovčanima do Zagreba treba autom 6-7 sati vožnje i još granica u Neumu jer nema Pelješkog mosta, a avionska karta ako se rano kupi može biti i 50 eura, još dio subvencionira grad Dubrovnik.
@ixo
Jesi li ti čuo za Niš?!
Niškim aerodromom godišnje prođe između 500 000 - 1 000 000 putnika, nešto je manji promet nego na sarajevskom aerodromu, zato ga nema na ovoj listi. No, s obzirom na blizinu Sofije i Skoplja, rezultati su solidni.
'70-tih godina postojala je ideja za izgradnju aerodroma u Subotici... Međutim, komunjare su odlučile da se aerodrom 1978. godine gradi kod Osijeka.
Time se ruši još jedan rvacki mit o veljesrpskom uticaju u Jugoslaviji.
@NestoNovo sve ok, razumijemo se. BG aerodrom ima pametnu strategiju, kao što kažeš jedini ima direktne letove za Ameriku i Kinu. Povoljne su karte, ne znam u čemu je kvaka. ZG je dao Francuzima koncesiju na 30 godina, izgradili su novi terminal, povećali promet, ali je nedostataka mnogo... za početak terminal je za trećinu manji od originalnog projekta. No to je već druga tema, politika i korupcija.
@David RS gdje si ti otišao? sad još samo čekam argument da je Eurosong 1990. bio u Zagrebu kao temeljni dokaz kako je Hrvatska najbolje prošla u ex YU... :D
@NestoNovo
Ja dramim?! Šta si ti, neki ustaški bot koji se predstavlja kao Srbin?
Kažeš da @ixo zna o čemu priča, a na početku je tvrdio da je beogradski aerodrom jedini u Srbiji, a svaka budala je čula i za niški aerodrom... :D Kasnije je napisao da je turizam industrijska grana, a i malo dijete zna da je turizam jedna od grana privrede.
I jebe mi se da li je Rvatska velesila ili supersila, VRS je tu silu počistila '92 oslobodivši moju Posavinu i R. Srpsku od Hrvata! :)
@ixo
Zašto bi uopšte bio potreban let kad se od Beograda do Niša autoputem stiže za manje od 3 sata vožnje?
Da su komunjare izgradile aerodrom u Subotici umjesto u Osijeku, Subotica bi pokrila skoro cijelu Vojvodinu (izuzev Srema i južnog Banata), dobar dio Slavonije i južne krajeve Mađarske. U Subotici nema nikakvih Hrvata, tamo žive Bunjevci koji su vremenom pohrvaćeni, pitom narod sa sjevera Bačke i sušta suprotnost od divljih i primitivnih Rvata.