po.ka.ki se na izgled kada ti elektronika ode u stecaj... namjerno se prave manji dijelovi koji se lahko kvare i izazivaju havariju citave mehatronike, a od mehatronike ide i dalje!
nazalost, iz vlastitog iskustva govorim, jedan mali magnetni ventil je poceo da curi, kada treba i kada ne treba... Audi servis i BOOOOM 13000 KM popravka!!! (By the way... "magnetni ventil" kosta svega 250 KM) :(
dobro nasi stari govore... "Izgled vara!"
@provucikarticu auto staro ispod 6 god! i kako su rekli u Audiju, gresku ne mozes da vidis dok se ne "POJAVI". radi bilo kakav servis neces znati da je u defektu, a jos jedan dokaz je to da postoje odredjene grupe za odredjena auta na FB, i vjeruj mi da sam pricao sa ljudima koji imaju auto sa 25tkm predjenih sa istim problemom, tako to za garanciju to bas nesto i ne pali... a pored toga garanciju ne dobivas na ove dijelove, jer je to ventil od 5cm, kada uzimas garanciju ona pokriva motor...
vozim A6 g4 model i presao sam sa njim skoro 190K km sve udure... redovno servis svakih 30K km a svakih 60K km ulje automatik mjenjača i samo furaj... jest skup za održavati, ali kada solidno voziš onda malo i troši.. prosjek 5,5l na 100km... elektronika do sada da kucnem u drvo odlično... vozim isključivo audi avante od 2000 godine i da budem iskren, ne bih nikada kupio neki drugi karavan.. a limuzinu svakako ne...
@nerko13 mozda sam i ja nakav peh, vozio sam BMW F11 imao problema, sada isto vozim 4G, ne radi se o cijeloj mehanici, mehatronici ili motoru, nego o jednom malom ventilu, koji je postao "malo" defektan, Audi nece promjenuti samo ventil, nego sve ostalo sto moze da se pokvari radi tog ventila, i troskovi su enormni, naravno, Audi hoce da izvuce pare od potrosaca, kao i drugi proizvodjaci.. ne mogu sva auta da imaju iste probleme, ali koliko sam citao po forumima, vecina ima isti kao i ja
Pa sto mislis da se na zapadu sluzbena auta imaju do 100.000KM i mjenjaju, jer garancija za motor i elektroniku (i osiguranje) ne vaze dalje....A troskovi enormni za te kvarove. Auta danas su previse komplikovana i mehanicki i elktronski, pogotovo malo luksuznija auta. Troskovi padaju uvijek na drugog ili treceg vlasnika...
@ElDzidziIbnDzo informisi se ako ne vjerujes, nazovi Audi servis i pitaj! imas dovoljno informacija, ali evo ti jos... Mehatronika (ploca) je 3500-4000KM, posto su kablovi se natopili moraju se mijenjati u cijelom autu, jer ipak su povezani sa ostalim dijelovima, su od 2500-3000KM, to ti je bez PDV, ostale sitnice i radni sati sto ide negdje oko 15-20 sati... sracunaj...