Mene da se pita, ja bih zabranio onome u desnoj traci kružnog toka da ide dalje od prvog skretanja. Dakle imaš dvije opcije, ili skreni ili se prestroj, a nikako pravo. Time bi omogućio onome iz unutrašnje trake kružnog toka da nesmetano može skrenuti u lijevu traku puta gdje skreće. Negdje sam čak i čitao da ovaj u desnoj traci, ako misli nastaviti dalje bez skretanja, mora propustiti ovoga iz lijeve trake kružnog toka u lijevu traku puta gdje skreće.
I još da dodam, ovaj u unutrašnjoj traci, ne može vidjeti ovoga do sebe s desne strane da je uključio desni žmigavac da skreće, što znači mora se služiti pretpostavkom da ne skreće i postupa da ga propusti, a on skrene i onda džabe čekao, pa potom dolazi drugo vozilo...
Svaki dan bitku vodim sa ovim kruzacima sto kruze vanjskom trakom do kad mu je cejf i jos ti histerise...nit se ko moue ukljuciti niti iskljuciti dok on svoje ne iskruzi...
Prvi i drugi izlaz su za auta u vanjskoj traci a drugi i treći izlaz za autau srednjoj. Problem je također sto nema table prije ulaska u kružni tok koja objašnjava ljudima gdje da se prestroje prije ulaza u kružni tok. Također kružni tokovi nisu ni obilježeni kako bi trebali biti. Nedostaju linije za isključenje naprimjer
@stetoskop. Ovaj iz unutras.lijeve je duzan propustiti ovog sto nastavlja desnom trakom jer on ne mijenja pravac skretanja, dok ti njemu sijeces jer izlazis u vanjsku lijevu ili desnu ako je nema. To gdje si procitao da je drugacije nije ispravno. Samo primjeni pravilo koje vazi van kr.toka. Treba uvijek imati obzira prema drugim vozacima pogotovo guzve kad su pa i propustiti da se ukljuci, izadje isl.