@sae540 zaboravio si najvaznije-dizel je nekoliko puta skuplji za odrzavat od ekvivalentnog benzinca....kad sve saberes i oduzmes, u periodu od nekoliko godina je isplatljivije vozat benzinca nego dizela
@4G63T Tacno! I tacnije benzinac je jeftiniji do neke 4-5 godine u zavisnosti koliko kilometara godisnje predjes. Tu se krivulje sastavljaju i onda dizel prelazi u prednost. Racunao sam to za novo auto (Nissan Qashqai) i uzeo u obzir potrosnju, cijene goriva i 20.000 km godisnje da je prosjek.
@rfid za nova auta je druga prica, tu su neki drugi faktori ukljuceni. ja govorim za prosjecnog balkanca, koji vjerovatno nikad u zivotu nece kupit novo auto. za njega polovan dizel (iz koga je prosjecan njemac iscjedio sve sto je mogao) nece nikad bit isplatnjiviji od benzinca...
@grunf5 ne, nego zato sto prosjecan bosnjo misli ako je jeftinije s dizelom prec 100km da ce bit jeftinije prec 50 000km. bosnjo ne zna da dizeli imaju plivajuci zamajac (800-1000KM), turbinu (600-1000KM), bosch bumpu (700-1000KM), dizne (150-250KM po komadu), egr ventil (500KM)...da ne spominjem vece havarije uzrokovane stradavanjem turbine...dok kod ekvivalentnog benzinca nemas nista od toga...a imas mogucnost i ugradit lpg...
@sae540 plivajuci zamajac (800-1000KM), turbinu (600-1000KM), bosch bumpu (700-1000KM), dizne (150-250KM po komadu), egr ventil (500KM)
ja koliko se razumijem u motore, benzinac nema ovih dijelova...izuzev dizni koje su znatno jednostavnije i samim tim jeftinije za kupit, cistit i odrzavat...
@4G63T Kad su Bosch pumpe izbacene iz proizvodnje, ima preko 20 godina, turbinu ima i svaki bnzinac u zadnjih 20 godina, egr ventil standard od 90-tih godina i u benzincima (eu-regulacija), dizne imaju i benzinci (mjenjaju se oko 200K km)
Ovdje se prica o modernim autima (mladji od 20 god) Cijena serviza ista jer se mijenja ulje i filteri i ako vozis normalno svako moderno auto traje 200K km
@sae540 da ponovim, prica je o polovnim vozilima koje si moze priustit prosjecan bosanac. Procitaj sve moje odgovore na ovaj komentar. Ne mogu u svqkom odgovoru ponavljat jedno te isto (imaju i benzinci dizne itd.) Turbine su kod benzinaca zadnjih 5-6 godina standard a ne 20. Egr ventil nije isto sto i katalizator...