Hehe, kako su SDa i HDZ počele da gube utjecaj u Željeznicama i kako je došao direktor koji je gurnuo firmu prema naprijed tako je i kliks počeo da svakog dana izbacuje članke protiv firme koja je žila kucavica Federacije i mnogo bitnija za razvoj nego pet Telekoma ili drugih ublehaških firmi. Isti taj kliks ne zna da održavanje rampi nije u nadležnosti Željeznica haha, fuj kakav ste režimski medij postali.
sarajevo je platilo talgo voz bez lokomotive 100 miliona...srbija je kupila 20 stadler vozova sa lokomotivama za 120 miliona.....pitanje je...da li se i ko upluso od bosnjackih politicara u ovom biznisu?...ja sam cuo da su pare otisle za neki univerzitet i lance prodavnica....pogodite cije?...:)
bas...a cija je nadleznost prodaja karti?!?
Degeni koji su na celu Zeljeznica su trebali reagovati cim su vidjeli sta se desava (nisu trebali ni dopustiti da se dogodi) ali nista...svaki dan isto..ljudi cekaju po 2 sata da kupe kartu...e meni bi taj direktor nakon ovoga bio u fotelji jos 4 i -po minute...Degeni!!!
cija je nadleznost DA spusta I podize rampu zasto ide pruzni radnik sa vozom od ž. stanice prema Susici ""DA bi mogao stati DA zaustavi saobracaj DA voz prode umjesto DA spusti I podigne rampu.
Svi pricaju kako mu situacija odgovara valjda imaju pravila