Komentari (49)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Hehe, kako su SDa i HDZ počele da gube utjecaj u Željeznicama i kako je došao direktor koji je gurnuo firmu prema naprijed tako je i kliks počeo da svakog dana izbacuje članke protiv firme koja je žila kucavica Federacije i mnogo bitnija za razvoj nego pet Telekoma ili drugih ublehaških firmi. Isti taj kliks ne zna da održavanje rampi nije u nadležnosti Željeznica haha, fuj kakav ste režimski medij postali.
ne seri majmune. drži se željeznice kroz svoj trokutistan i mirna bosna.
sarajevo je platilo talgo voz bez lokomotive 100 miliona...srbija je kupila 20 stadler vozova sa lokomotivama za 120 miliona.....pitanje je...da li se i ko upluso od bosnjackih politicara u ovom biznisu?...ja sam cuo da su pare otisle za neki univerzitet i lance prodavnica....pogodite cije?...:)
PRIKAŽI ODGOVORE (5)
Ovu rampu podižu kada najmanje jedna trećina voza pređe na drugu stranu. Znači rampa je spuštena do tog trenutka jer kako bi inače automobili stali i sačekali.
Vjerovatno zato što je pokvarena jer vidi se i na snimku da je druga rampa odnosno s druge strane spuštena
do mene je nisam dobro vidio da je i druga rampa podignuta, ali opet ide brzinom puža pa samo automobili mogu predstavljati opasnost za ovu kompoziciju i vjerovatno je bio neko ko je zaustavio saobraćaj jer je očito da se radi o manevru.
Ne postoji opravdanje, treba voditi racuna o svemu sto moze ugroziti neciji zivot.
Možda se spusti kad prođe
Hoce ako puhne kakav jaci vjetar
I sad se cuditi na sto je SFF propao. Ljudi, filmske zvijezde, dosli, vidjeli u kakvu su rupčagu dosli. Sad se crveni tepih puni bezvrojdnim tipovima kao Ella Dvornik, koja je niko i ništa. Sljedeče godine Dara Bubamara. Sarajevo je, kao i cijela BiH, imalo jaku perspektivu da postane nesto, da ide zajedno sa drugim državama u regionu. Ali,.... neču da trošim riječi na njih.
To nije Talgo voz vec Talgo vagoni sa lokomotivom iz 1965 godine
Ništa drugo, sve automotizirati i svim radnicima dati otkaz. Robots ovde mijenjaju sve od SSS/KV pa naniže.
ili napraviti ukrštanje u 2 nivoa
Za direktora ZFBiH: Sa minimalnim ulaganjima možete mnogostruku povečati kvalitet usluge: - online prodaja karata - prilično lako dostupan softver - jeftino u odnosu na druge invseticije - kupovina uređaja revizorima za očitavanje karata - može i obični mob sa spec softverom - prodavači karata na šalterima da znaju engleski i da su infomratički pismeni i brzi - bolja web stranica Ulaganje za ovo: cca 50 hiljada KM - korist milionska
Najpametniji komentar na svu pricu o ŽFBiH!
mogu li se softwerima tračnice popraviti
privatizirati a prugu dati u zakup pa ko moze nek se takmici sa autobusima
Što reko Paja Patak: Čemu ovo služi? A i ne radi!
treba to ukinuti.
ašta fali ovoj rampi ovdek ,ovaj čovijek štose buni treba malo saburat!!!
Dobrodosli u BIH, drzavu u kojoj mozete nastradati a da niko nece odgovarati i biti odgovoran, drzavu u kojoj mozete sve kupiti novcem i podmititi, drzava gdje se strucnjak postaje i daje odgovorna strucna pozicija odlukom izabranih predstavnika vlasti koju cine pjevacice, ugostitelji, zvijezde reality emisija ....Hell..come to Bosnia
sarajevo je platilo talgo voz bez lokomotive 100 miliona...srbija je kupila 20 stadler vozova sa lokomotivama za 120 miliona.....pitanje je...da li se i ko upluso od bosnjackih politicara u ovom biznisu?...ja sam cuo da su pare otisle za neki univerzitet i lance prodavnica....pogodite cije?...:)