Iako je predizborna bumba i daleko preskupa investicija za već preopterećenu ekonomiju RSa (već su na 80% GDPa ovo će ih gurnuti na preko 90%!!) moram priznati da model investicije je jako dobar i sve pohvale Banja Luci na jako naprednom sistemu poslovanja
Koje "ovo" će ih gurnuti preko 90% , ovo nije kredit, već koncesija, ako znaš šta to znači. Još će RS nešto i zaraditi, 1,5% od vrijednosti investicije odmah i 5% godišnje naknade u naredne 33 godine.
@JeSuisDare
platio si time što nisi naplatio. Ceh je ceh društva ne možeš ništa izbjeći, sve košta i neko će platiti. No haj neka autoputeva biće to fino fakat od Dubaja do Prijedora za manje od sahat - šminka
@JeSuisDare Nece zaraditi nista.
Ako je Bosnjo glup, Kinez nije. Pokazat ce knjige na kraju godine da kad su placeni troskovi odrzavanja - da nema zarade.
Troskove odrzavanja ce naravno da naplate Kinezi. I tako... 30 godina.
A putarinu ce dizati i spustati kako njima godi, da skrecu i okrecu transport robe i stimaju cijene.
A za par godina proglasiti projekat neisplativim, zatvoriti put, i tuziti nas (RS nema RS nego samo BiH pare) - kuci u Pekingu.
Sta mislis ko bi dobio na sudu?
@wildbillklixon97 Ovo je U NAJBOLJEM SLUCAJU PO NAS projekat za preljevanje para Kinezima sljedecih trecinu vijeka.
Gdje oni redovno sminkaju i sredjuju put, stalno nesto asfaltiraju i betoniraju i krece i farbaju... i drzavi (nasoj) ide 0 KM od tog a mi placamo taman pa neisplative putarine ali nam se ne da ici okolo.
Ono... da hoce da nas gule decenijama a ne da nas zakolju odmah.
@wildbillklixon97 Sve si upravu osim za transport robe.. nema tu nicega za transport, nit ljudi nit robe u bilo kakvoj znacajnijoj kolicini. Sve sto ide preko Srbije ide direktno na Hrvatsku i dalje, neceniko skretati kroz BiH i sebi nabacivati dodatno vrijeme, kilometre i granice na put.
A da ce dugorocno oguliti RS (i posljedicno BiH), to je tacno, jer nece zaradjivati nista i svake godine ce im skoro puni iznos davati RS.