Bolju uslugu "građani" Sarajeva vjerovatno i ne zaslužuju zbog maćehinskog odnosa prema svim komunalnim uslugama pa tako i GRAS_a. Uglavnom se vide negativni komentari i to od "dobro upućenih stručnjaka" u unutrašnje probleme ovog preduzeća a ti isti su direktno ili indirektno doveli do takvog stanja.
Hajde da prvo napravimo poređenje GRAS i BILO KOJEG javnog prevoznika BILO GDJE u Evropi (ne mora biti grad u EU uopšte - poredi GRAS sa gradskim saobraćajem u Srbiji ili Makedoniji), pa ćemo lako o donosu.Od broja zaposlenih do svega ostalog.GRAS-ovi rukovodioci su samo naučili da traže,a odgovornosti ni na mapi. Napravi anketu u cijelom kantonu i piaj SVE građane šta misle o GRAS-u (ovo nravno nema veze sa radnicima GRAS-a), nego sa rukovodiocima, ali i sa "majkom".