Taj auto osim sto je praktican, je nesto najprecjenjenije u auto industriji. Neudoban, razbija kamen u bubregu, 1.9 TDI-a vise nema, jos od prosle verzije, a ovi ostali motori su im daleko iz konkurencije pogotovo benzinci. Drzi ih flotna prodaja, i taj mit o VW kvalitetu. Gledam ove majstore sto servisiraju VW vozila, najbogatiji majstori u Bosni. Nisu se sigurno obogatili od malog i velikog servisa, koliko god bilo VW kanti u Bosni. Voli Bosnjo da vozi svabu, i krha pare kod majstora.
@Bajrudin Tacno, kaze mi majstor, sto servisira VW, na 1.9 TDI sam podigao kucu, a na 2.0 TDI sam iskolovao djecu, kupio im kuce, nisam se ni mucio da ih pravim, ozenio ih i dao im para. Kaze covjek, 2.0 TDI sa Simensovim diznama, i ovi benzinci sa TSI motorima prve generacije su mu za par godina donjeli vise para, nego svih 20 godina prethodnih.
Sjecam se kad sam prije 10 godina uzeo Passata B6 2005 godine. Highline oprema, plavi, a unutra bez koza…..Poslije pola godine, odose dizne, Simensove. Kaze majstor, moraju se mjenjati sve cetri. Komad 600 evra. ruke 200 evra. Sve ukupno 2600 evra. Od tada se u VW samo vozim. A neka ih voze budale, kao sto sam ja bio.