Aerodrom u Tuzli mora pored Wizz aira pronaci jos nekog partnera. Sada da wizz propadne, i aerodrom bi mogao zakljucati vrata. Medjutim kad vidim ovog direktora, jasno je da od toga nista nece biti. Tipicna bosanska faca politicki podobna, zadovoljna pozicijom i situacijom bez ikakve zelje da nesto promijeni na bolje.
Čini mi se da osećam dobru nameru iza tvog komentara, pa se nemoj ljutiti na mene što ću biti surovo iskren: tvoje razmišljanje pripada prvoj, eventualno drugoj, polovini 20. veka, a nikako ne 21. veku, jer se svodi na bajat fazon da ispratimo druga Tita u zemlje članice pokreta Nesvrstanih, pa će on da nam donese poslove, narudžbine, aviokompanije i letove, a naše je samo da radimo i budemo odani Partiji i ideji Samoupravljanja. To više ne postoji.
Direktor aerodroma je manje-više protokolarna funkcija - ukoliko menadžment radi svoj posao na zadovoljavajuć način. Drugim rečima, postavi nesposobnog Bakira i arogantnu Sultaniju Sebiju za direktore aerodroma u Londonu i šta će se dogoditi? Ništa, neće se ni osetiti razlika. A dovedi direktore londonskih aerodroma u Tuzlu i šta će se dogoditi? Pa opet, verovatno, ništa.
FBIH je malo i bedno tržište, više je internacionalnih aerodroma u blizini, FBIH nema ni nacionalnu aviokompaniju, BH Airlines bankrotirao, FlyBosnia upravo bankrotira... Izgleda da je prioritet da stanovnici Tuzlanskog kantona postave svoja očekivanja, stavove i procene u zdrave okvire, jer se ovo isuviše često događa: da očekivanja krenu levo, a realnost desno. I onda bude depresije i tuge, a nema potrebe za tim.