@lave.realno Pri sudaru se zaustavis od 200-300km/h do 0 km/h u dva decimetra, sto znaci da je vrlo realna momentana jacina od 53G....Zato su ceste interne ozlijede i krvarenja, cak i da se organi otkinu. A pilot se ne izlaze sudaru i nosi odijelo protiv G-snaga
@lave.realno A ljudi treniraju za takve stvari, mislim ipak nije puno bio izlozen tim silama mozda sekundu dvije max stoga ja mislim da je moglo njegovo tijelo to pretrpit
@lave.realno vazan podatak je koliko vremenski trpis tu silu, u ovom slucaju su u pitanju ms, a u slucaju pilota po nekoliko sekundi trpe 9-10G, a gore od G sile je negativna G sila
@Dobarbosanac Kad skocis sa nebodera i pogodis trotoar, onda si isto izlozen velikim G-silama "samo" milisekunde a rezultat je katastrofalan... On je prezivjeo zato sto je bio vezan, imao plasticnu zastitu oko vrata, visoke ivice vosila oko glave, Halo i cockpit koji mora izdrzati min 220km/h sudar bez deformacije... Da je sjedio u F1 model 2010 ne bi prezivjeo
@lave.realno
Zvuci nevjerovatno, ali istinito
On je to dozivio mali djelic sekunde i zato tijelo moze to izdzati
Fun fact : najveca izmjerena g sila koju je neko pretrpio se desila 2003 tad je kart vozac kenny brack u jednom momentu sekunde dozivio silu od cak 214g!
@BrojacPiramida, poredis skok sa zgrade sa sudarom? Pri skoku sa zgrade ako dostignes terminalnu brzinu (cca 200kmh) i ako imas masu recimo 80kg udaris od pod silom od 16000N a normalna tezina ti je 800N, a uz to nemas zone guzvanja i sl. koje te uspore