To je dobit po dionici 1,02 $ a dionica vrijedi 657 $ -P/E 658 katastrofalno precijenjena firma jedno 30 PUTA. Konkurencija proizvodi 10x više auta a Tesla tržišno vrijedi više od njih što dugoročno neće moći. Pad će biti brz i bolan.
Haha ha Jel to analiziras vrijednost Tesle na osnovu poslovanja konkurencije 😂😂😂 jesi li se ikad zapito koliko to konkurencija (fabrika)zaradi po prodanom autu a koliko Tesla . Naravno da nisi i nemas pojma o tome, al da ti malo pjasnim😀 Proizvodzaci auta zaradzuju 5-7000 USD po autu , dok Tesla zaradzuje 35% po autu ,a ti sad odi na tesla.com pa vidi koliko je 35 %
mislim da je 5-7000 $ puno, obično je oko 3% (na fabričku cijenu). a tesla je software and energy company koja između ostalog proizvodi auta. P/E jeste visok ali kao što reče ne možeš uporediti sa ostalima jer oni proizvode auta koja vrlo brzo niko neće htjeti kupiti. tesla otvara 2 ogromne fabrike sad na jesen, uduplat proizvodnju za godinu. 650$ po akciji je podnožje, vrhovi dolaze uskoro na 900+
@gooUser1569769377 Vidim da ne znaš ni šta je P/E, Radi se o tzv fundamentima dakle samo poslovanju Tesle ne o konkurenciji. Dionice je sada precijenjena 30 X sa URAČUNATOM zaradom po autu. Konkurenciju pominjem samo da se vidi nesrazmjer preme npr Toyoti ili VW koji proizvode 10 m auta dok T prozvodi ispod milion a tržišno vrijedi više od oba.
ali vw i toyota nemaju baterije, nemaju FSD na pomolu, nemaju proizvodnju solarnih panela/crijepova i kućnih baterija, nemaju megapacks za stabilizaciju el-mreže i naravno da nemaju autobidder software što je u principu nova termoelektrana ili nuklearna centrala. tako da je čudno da ima još ljudi koji smatraju teslu samo proizvođačem auta. šta ima vw ili toyota osim ogromnog aparata za proizvodnju ICE auta koja se polako zabranjuju?
@ibanez Govorim od tržišnoj cijeni dionice, da bi se opravdala cijena od 650 $/d Tesla treba imati profit od min 30 mlrd $. Sad je firma na vrhuncu hypea a nema ni blizu toga, s tim da svi ostali imaju i baterije i sve pomenuto i dišu mu za vratom, cijena će padati a s tim i zarada po autu. Sprema se i pad berze te će manje ljudi kupovati gadžete a više hljeb i ulje. Prognoziram pad sa 650 na ispod 100 za max godinu.
Proizvodila je i Nokia 100x vise telefona nego iPhone kad se tek pojavio. Gdje je sad Nokia a gdje je iPhone?
Dionice Tesle vrijede toliko jer investitori vjeruju da ce u buducnosti poslovati 10x ili 100x puta bolje nego trenutno.