Dok se ne pohapse svi koji rade u urbanistickim sluzbama po opcinama kao i gradjevinski inspektori koji su slijepi ovdje nece biti napretka. Begluk selo se stvara a ne grad lijepog zivljenja. Svi su duboko u korupciji a za nagradu su dobili povoljne cijene stanova....oni ili njihovi blizi..sve se to lako da istraziti..
Rjesenje nije prosirivat infrastrukturu..nego natjerat ljude da pjesace..koriste bicikla sto vise..itd.. tako rade evropski gradovi.. americki gradovi sire infrastrukturu..pa kolko god prosire opet se napuni
Zbog neregulisanih raskrsnica. Npr zašto u desno nebi mogli uvjek skretati uz opreznost. Zašto taxi štand mora biti na raskrsnicama, od njihovog štanda bi se dobila još jedna traka za skretanje u desno. Kružni tokovi se prave bez bajpasa kao prije 60 godina
@SrpskiObrenovac
Nema, jer i to malo auta što ima ide preko Vraca ili Dobrinje ne bi li svoje mrzitelje Sarajeva i BiH odvelo na radna mjesta u tom istom gradu, doprinoseći istoj toj gužvi.
A da je uređeno i prosperitetno, može se diskutovati u zavisnosti s čime porediš.
Bravo a serete da nema sta jesti ccc u bivsoj drzavi svi vozili isto auto a danas to su auta po 10 hiljada i vise neki cak vozikaju i skupocjene limuzine
ali interesantno da to Klix nije ni pomenuo u cijelom textu ( ne znamo mi citaoci da li je to Profesor pomenuo). Znaci pocetak svega je veliko povecanje vozila - pa tek onda ide ova prica
Od kad su islamizirani Srbi protjerali Hrvate iz Sarajeva, Sarajevo je postalo jedna obicna brazilska Favela. Kuce napravili jednu na drugoj, zimi se lozi cumur, staklo, plastika, guma, odjeca, obuca, lakirani namjestaj…..Sa odlaskom 4/5 Hrvata iz Sarajeva, Sarajevo je izgubilo svoj europski dojam,. Sad postaje sve vise tursko arapska kasaba.To je ziva istina. To govore i muslimani, koji su otisli/pobjegli iz Sarajeva.
Zato sto je obustavljena gradnja Autoputa, zato sto je obustavljena gradnja juzne longitudinale. Zato sto nisu mrdnuli sa prvom transferzalom. Zato sto nisu u stanju spojiti onaj most ( pravili ga 5-6 god) u Safeta Zajke na vise ne znam ni kojoj transferzali. Zato sto nema rjesenja za raskrsnicu na Vracama...
@SrpskiObrenovac
Dosta uposlenika firmi u Sarajevu dolazi iz iStočnog dijela. Tamo naravno nema gužve jer nema ni privrede, nema posla, nema novca... a nema više dovoljno ni Golfova 2!
Bravo !
A zgrade su gradili tako da nema prostora ni da se proširi cesta, nego smo dužni voziti u tri trake… Na nekim mjestima i dvije trake samo, jer peru pare po pola godine na tim stvarima.