Angela je započela proces deindustrijalizacije Njemačke još prije par decenija, tako da nimalo ne čudi dalje uništavanje glavnog brenda te zemlje: autoindustrije! Benz je već podijelio svoju firmu, Opel zatvorio svoj istorijski pogon, VW planira otkaze 30.000 radnika (one u firmama koje snabdijevaju VW niko ni ne broji) i planira auta napravljena u Kini uvoziti u DE(!), te ove montirane ankete za limit na autoputu su logičan slijed.
Ljudi bi trebali tražiti odštete, jer su bili u zabludi kada su kupovali auta sa ugraviranim brzinama do 260 km/h i više. Dvije stvari treba (još) znati razlikovati: jedna je ograničenje brzine gdje uslovi ceste itd to zahtijevaju, a druga je stvar nametanje ograničenja u državi koja je simbol za autoindustriju i odlične dionice autoputeva. Nisam za brze vožnje, dapače, zato se držim desne trake, ali ne može i ne smije moja volja biti nametnuta drugima
Evo da ti objasnim kao inženjer koji vodi proizvodnu kompaniju: zapadnjačka industrija više nije konkurentna jer je tehnologija postala jeftina. Roboti i tehnologije koje su nekada dale prednost zapadu sada su dostupne svima. Uvođenjem električnih auta to je još više naglašeno jer su dosta jednostavniji u razvoju i za kopirati. Npr. industrija solarnih panela je u Njemačkoj propala za par godina zbog Kine.
Prikaži sve komentare (56)